نرخ سکه تا محدوده 14 میلیون و 200 هزار تومانی سقوط کرد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 400 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 308 هزار و 800 تومان رسید. نرخ سکه امامی در مقایسه با روز قبل 1.09 درصد کم شد و در محدوده 14 میلیون و 283 هزار تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری مانند دلار کاهش پیدا کرد. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 0.71 درصد افت قیمتی داشته و به مرز هزار و 664 دلاری رسیده است. همین موضوع باعث شده تا قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کند. قیمت سکه امروز کاهش زیادی را تجربه کرد. این فلزگرانبهای داخلی در روز جاری 14 میلیون و 500 هزار تومان را ترک کرد و تا مرز 14 میلیون و 200 هزار تومانی عقب نشینی داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

عده‌ای از معامله گران معتقدند در صورتی که قیمت سکه این کانال را ترک کند، حتی به کانال‌های پایین‌تر قیمتی خواهد رسید. ارزش ذاتی سکه در روز جاری نسبت به روز قبل 15 درصد کم شد و به مرز 12 میلیون و 303 هزار تومان رسید.

آریاک سفر

علت کاهش قیمت سکه چه بود؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز جاری 1.49 درصد کم شد و به مرز 8 میلیون و 50 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با دیروز 2.11 درصد پایین آمد و در محدوده 5 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 2.11 درصد افت پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 950 هزار تومانی رسید.

گروهی از معامله گران معتقدند با برنامه سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور آمریکا، به نیویورک بازارهای مختلف نوسانی شده‌اند و امکان تداوم این شرایط وجود دارد. به همین دلیل نرخ انواع فلزات گرانبهای داخلی در مدار نزولی قرار گرفته است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز