نحوه تشخیص قطعات اصلی از فرعی در تعمیرات موبایل

موبایل امروزه به یک عضو جداناشدنی و ضروری زندگی انسان‌ها تبدیل شده است. گوشی های همراه در هر لحظه ممکن است آسیب ببیند و با توجه به این‌که قیمت گوشی های موبایل در ایران معمولا با افزایش قیمت دلار تغییر می‌کند، خرابی و تعمیر موبایل نیز یکی از دغدغه‌های اکثر ایرانی‌ها است. تعمیر گوشی مثل پیدا کردن قطعات اصلی در صورت ایجاد نقص در قطعات موبایل ، تعویض تاچ ال سی دی و .. همگی نیازمند تخصص و دقت بالای بسیاری هستند و معمولا هرکسی از آن سر در نمیاورد و باید به یک تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل خوب سپرده شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعمیر تلفن همراه ، یک شغل تخصصی است و افراد باید قبل از انجام آن در مراکز مختلف موجود دوره ببینند تا بتوانند موبایل شما را به بهترین نحو تعمیر کنند. اگر تعمیر کار سر از نحوه درست تعمیر گوشی درنیاورد یا از ابزار مناسب یا قطعات اورجینال استفاده نکند، ممکن است آسیب جدی‌تر به گوشی شما وارد کند. تعمیرکار گوشی موبایل نیز مانند هر تعمیرکار دیگری باید از اصول پایه‌ و علمی برای این کار پیروی کند.

در تعمیر موبایل باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در تعمیر موبایل، مهم‌ترین کار پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب است که ابزار مناسب برای تعمیر اصولی گوشی موبایل را داشته باشد. پس چه در تهران و چه در اصفهان، در هر شهری که هستید، بهتر است به مراکز تخصصی تعمیرات موبایل اصفهان و شهرهای دیگر مراجعه کنید.

آریاک سفر

یکی دیگر از موارد مهم که قبل از سپردن گوشی همراه خود به یک مرکز تعمیرات موبایل باید در نظر داشته باشید، میزان دسترسی آن مرکز یا تعمیرکار به قطعات اصلی و قطعات اورجینال موبایل است. این مسئله امروز یکی از چالش‌های مهم در تعمیر موبایل است، زیرا کیفیت قطعات اصلی موبایل با قطعات غیراورجینال آن، به قدری زیاد است که استفاده از این قطعات بی کیفیت ممکن است آسیبی جدی به گوشی موبایل شما وارد کند!

تعمیر تاچ ال سی دی

یکی از قطعات مهم در گوشی موبایل که اتفاقا بسیار هم در معرض آسیب قرار دارد، تاچ ال سی دی است. تعمیر ال سی دی گوشی بسته به این‌که آسیب به گلس وارد شده باشد یا دیجیستر آن یا خود ال سی دی، در نوع تعمیر و هزینه آن متفاوت می‌شود. به هر میزان که یک مرکز تعمیرات موبایل در کار خود متخصص‌تر باشد، تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی سریع‌تر صورت می‌گیرد.

در ادامه به معرفی چند مرکز تعمیرات موبایل و بهترین سایت تعمیرات موبایل می‌پردازیم؛

تعمیرات موبایل سفیر

امروزه تمامی قطعات موبایل دارای کیفیت های گوناگون است. تشخیص قطعات اورجینال به ویژه در تعویض تاچ ال سی دی موبایل بسیار دشوار است . راه حل این موضوع سپردن تعمیر تلفن همراه شما به مرکزی معتبر است.

یک مرکز تعمیرات موبایل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

  • ارائه فاکتور رسمی به مشتری
  • تحویل قطعه تعویض شده به مشتری
  • ارائه گارانتی جهت قطعات استفاده شده

شرکت بازرگانی سفیر با بیش از 10 سال سابقه فروش قطعات اصلی موبایل تضمین گوشی شمارا تعمیر می‌کند.

ابزارک موبایل

اگر قصد تعمیرات موبایل را دارید قطعا نیازمند خرید لوپ تعمیرات موبایل هستید، پس بهتر است برای خرید لوپ تعمیرات موبایل و لوازم جانبی لوپ با قیمتی ویژه، آن را از فروشگاهی تخصصی تهیه نمایید. برای اینکه لوپ ها را بهتر بشناسید و انتخاب درستی داشته باشید می توانید مشخصات و قیمت لوپ تعمیرات موبایل را در ابزارک موبایل مشاهده کنید.

نموتل

نموتل یک مجموعه تعمیرات موبایل در اصفهان است که به ارائه خدمات تخصصی تعمیرات موبایل می‌پردازد. نموتل در حال حاضر، با توجه به نیازهای دنیای مدرن و نیز شرایط همه‌گیری کرونا، به ارائه آنلاین این خدمات در سایت، اینستاگرام و تلگرام می‌پردازد. شما به راحتی می‌توانید برای تعمیرات موبایل در اصفهان به‌صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید، سپس پیک مخصوص نموتل بصورت رایگان گوشی شما را دریافت کرده و پس از تعمیر آن را به آدرس شما ارسال می‎کند. همچنین نموتل خدمات مشاوره رایگان در زمینه خرید گوشی و قیمت‌ها نیز ارائه می‌دهد.

مرتبط با : ابزارک موبایلتعمیرات موبایل سفیرنموتل
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز