موفقیت ایریسا در هوشمند سازی و به روزرسانی مدیریت فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه در مراسم معرفی مدیرعامل جدید شرکت ایریسا ضمن تقدیر از نقش حائز اهمیت این شرکت در هوشمند سازی مدیریت فولاد مبارکه،  به روزرسانی مستمر مدیریت فولادمبارکه را نتیجه تلاش های این شرکت دانست.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، عظیمیان، اظهار کرد: شرکت فولادمبارکه با در اختیار داشتن شرکتی همچون ایریسا بر تمایز در ارائه خدمات در تمامی حوزه ها و متفاوت بودن و به روز بودن در فرآیندها و سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری تاکید دارد.

وی ادامه داد: از زمان شکل گیری فولادمبارکه ، همواره موضوع جذب و انتقال تکنولوژی های نوین مورد توجه مسئولان این شرکت بوده و با همین تفکر، شرکت ایریسا در کنار فولاد مبارکه راه‌اندازی شد و اکنون ایریسا شرکتی مطرح در عرصه فناوری و IT به شمار می رود.

ایریسا جبران کننده بد عهدی طرف های خارجی بوده است

آریاک سفر

وی با بیان این که ایریسا طی سه دهه گذشته عصای دست مدیران فولاد مبارکه بوده است افزود: در این سی سال شاهد بودیم که ایریسا در نگه داری سیستم های موجود و خلق سیستم های جدید و نوشتن برنامه های متفاوت به خوبی در کنار فولادمبارکه بوده است . در مواقعی که فولادمبارکه قصد راه اندازی تجهیز یا تعریف سیستم جدیدی داشته و با بد عهدی طرف های خارجی مواجه بوده، با دل گرمی و پشتوانه توان و تخصص شرکت ایریسا توانستیم کمبودها و نواقص را رفع کنیم تا در فولادمبارکه بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم .

وی با اشاره به سوابق سراییان مدیرعامل جدید شرکت ایریسا، در عرصه فناوری ابراز امیدواری کرد، با حضور وی، شرکت ایریسا در جهت رشد و توسعه علم و فناوری و استفاده از توان و تخصص کارشناسان زبده گام بردارد.

بنا بر این گزارش در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیرعامل گروه فولادمبارکه به آقای مهندس نجف آبادی اهداء و حکم دکتر سراییان به عنوان مدیرعامل شرکت ایریسا به وی اعطاء شد.

مرتبط با : فولاد مباركه اصفهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز