موتور سیکلت مورد علاقه تان را آنلاین سفارش دهید

 فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان شفارشات را در آن ثبت نمود.

به گزارش کاماپرس، فرض کنید، در یک خیابان تعدادی فروشگاه وجود دارد. با نگاهی کلی، یکی از آن‌ها چشم‌تان را می‌گیرد و وارد آن می‌شوید. اگر محصولاتش هم مناسب باشد، به احتمال زیاد از آن خرید می‌کنید. این موضوع در مورد فروشگاه‌های اینترنتی هم وجود دارد.
یک فروشگاه اینترنتی مناسب بستری را فراهم می کند تا فرد بدون نیاز به خرج اضافه ، کالا ها و خدمات خود را به راحتی در بازار اینترنت به فروش برساند و کسب کار خود را یک مرحله بالاتر ببرد ( درصورت داشتن کسب و کار سنتی ) و یا کسب و کار خود را با هزینه ای کم و مناسب شروع کند. حال می‌خواهیم این سوال «رفتار مصرف‌کننده ایرانی با فروشگاه‌های اینترنتی که در زمینه تخصصی فعالیت دارند در سال‌های اخیر چگونه بوده است؟» را بررسی کنیم. نیچ مارکتینگ یک استراتژی کارآمد برای کسب و کارهای کوچکی است که می‌خواهند با صرف بودجه، محصول یا خدماتشان را به بخش خاصی از بازار معرفی کرده، به فروش برسانند و شانس خود را برای زنده ماندن در رقابت با شرکت های بزرگ افزایش دهند.
هزینه سند و پلاک موتور سیکلت برای مشتری چه قدر است؟
ایسنا در گزارشی افزود: هزینه‌های سرسام‌آوری که بعداز کلی دوندگی بین دفاتر و تعویض پلاک باید در مرکز تعویض پلاک پرداخت شود چندصد هزار تومان است، البته باید این را هم در نظر گرفت در تعویض پلاک معاینه فنی هم صورت می گیرد و هزینه ای که باید دربرای انتقال سند پرداخته شود که بر اساس سی‌سی موتور سیکلت متغیر است.

فروش موتور سیکلت بصورت اقساطی امکان پذیر است
وضعیت فعلی از جمله موارد افزایش قیمت ارز و عدم تخصیص ارز به تولیدکنندگان، وضعیت تولید و بازار عرضه و تقاضا به‌هیچ‌عنوان قابل پیش‌بینی نیست. موتور سیکلت برای بسیاری از افراد جامعه راه درآمد است به همین دلایل بیشتر مشتریان، افراد کم‌توانی هستند که سریع‌ترین واکنش را به افزایش قیمت‌ها نشان می‌دهند. حال با توجه به افزایش قیمت این وسیله نقلیه در بازار افرادی هستند که دیگر قدرت خرید ندارند و به دنبال فروشگاه‌های اقساطی می‌گردند البته در این بازار آشفته، فروشگاه‌های اینترنتی فقط به صورت نقد با مشتریان خود تعامل دارند و کمتر به سراغ قروش اقساطی می روند که این کار سبب نتوانی خرید در بعضی از افراد جامعه که نیازمند این وسلیه هستند می‌شود و توان خرید به صورت نقد را ندارند.
فروشگاه اینترنتی آلباما با پیش زمینه فعالیت در صنعت خودرو و سابقه فعالیت موفق در حوزه فروش آنلاین موتور سیکلت، در راستای انجام وظیفه اجتماعی خود به افراد و خانواده های کم درآمد و کمک هرچه بیشتر به صنعت موتور سیکلت بستری مناسب برای خرید اقساطی موتور سیکلت را فراهم آورده است. این فروشگاه اینترنتی جز یکتا فروشگاه‌های آنلاین در این زمینه می‌باشد. این فروشگاه اقدام به فروش محصولات موتور سیکلت با شرایط وام قرض الحسنه و امکان ارسال به سراسر کشور نموده است.

سهم گستردگی کالا در فروشگاه های اینترنتی
برخی از فروشگاه‌های اینترنتی با توجه به اینکه در زمینه تخصصی هم فعالیت دارند اما توانی برای تنوع دادن به محصولات ویترینی خود ندارند و آنهم مربوط به تامین کالای آنها می باشد؛ در حالی که برای مشتری نهایی بسیار مهم است که تعداد کالاها در یک فروشگاه اینترنتی قابل قبول بوده تا بتواند از بین آنها انتخابی داشته و آن کالا را به سبد نهایی خود اضافه کند. سهم قابل توجه فروشگاه اینترنتی آلباما در زمینه تخصصی موتور سیکلت و دوچرخه و لوازم جانبی، گستردگی فروش، تنوع بیش از 1500 کالا، با مشارکت گروه‌های صنعتی و کارخانجات ایرانی و همچنین 1 میلیون بازدیدکننده در شش ماهه نخست از سال از سایت باعث می‌شود تا به یک بازار با محصولات تخصصی تبدیل شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : فروشگاه اینترنتی آلباما
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز