معرفی وام ارزان قیمت بانک کشاورزی + جزئیات

بانک کشاورزی به آن دسته از مشتریانی که سپرده کوتاه مدت «مهر ماندگار» را در یکی از شعب این مجموعه افتتاح کرده باشند، وام ارزان قیمت اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، افرادی که سپرده کوتاه مدت مهر ماندگار داشته باشند امکان دریافت وام با نرخ متنوع و به انتخاب مشتریان را خواهند داشت. افرادی می‌توانند برای این تسهیلات درخواست دهند که حداقل سه ماه از سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. حداقل مبلغ افتتاح حساب برای دریافت این تسهیلات نیز 100 هزار تومان ذکر شده است. براساس مبلغ و مدت سرمایه گذاری، نرخ سود این تسهیلات 10 یا 12 یا 14 درصد خواهد بود. دوره بازپرداخت این وام نیز با توجه به میزان سپرده، 6 یا 12 ماهه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

درباره خدمات و وام های بانک کشاورزی بیشتر بدانید

بانک کشاورزی از بیست و یکم خردادماه سال 1312 به منظور توسعه بخش کشاورزی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون این مجموعه علاوه بر خدمت رسانی مالی به بخش کشاورزی، انواع خدمات عمومی، اختصاصی، جشنواره‌ها و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

بانک کشاورزی تا سی‌ام شهریورماه سال جاری نزدیک به 7 میلیون و 156 هزار تن را به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری کرده است. بانک کشاورزی این اقدام را با هدف حمایت از تولید کشاورزی و کمک به تامین امنیت غذایی کشور انجام می‌دهد.

این بانک تاکنون از ابتدای سال 1400 تا شهریورماه سال جاری به 1 میلیون و 226 هزار نفر تسهیلات پرداخت کرد که بیش از 87 درصد آن مربوط به تقویت بخش کشاورزی، صنایع و خدمات وابسته به آن بود. مابقی وام‌های پرداخت شده برای قرض الحسنه یا در راستای تجهیز منابع و تقویت توان حمایتی بانک از بخش کشاورزی بوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز