معرفی خودرو اف ایکس و زمان عرضه آن در بازار ایران

لست سکند

چندی پیش شرکت مدیران‌خودرو برند فونیکس را در ایران بنیان‌گذاری کرد که محصول جدید این برند به نام اف ایکس به زودی رونمایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با عرضه تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو توسط برند فونیکس و استقبال از آن، اکنون این برند تصمیم‌ دارد خودرو اف ایکس که تقریبا مشخصات آن مشابه با تیگو 8 پرو است را در بازار ایران با قیمتی جدود یک میلیارد و 550 میلیون تومان تا یک میلیارد و 600 میلیون تومان روانه کند.

اف ایکس که بدنه‌ای کوپه مانند دارد را می‌توان آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی دانست که از طراحی مطابق با ترند روز بهره برده و احتمالا نسل جوان از این خودرو استقبال کند، زیرا این برند نسل جوان را مخاطب قرار داده است.

مشخصات خودرو اف ایکس

در قسمت کابین این کراس اوور اسپرت خانوادگی تقریبا دکمه‌های فیزیکی حذف شده‌اند و تنظیم‌گرهایی لمسی قرار گرفته است که سبکی مینیمال را برای سرنشینان تداعی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ  مجهز به فناوری تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد. این خودرو توانایی تولید 197 اسب بخار و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد که این نیرو تولید شده توسط گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اف ایکس با امکاناتی همچون فرمان دی‌کات، نمایشگر دوگانه 12.25 اینچی، دوربین 360 درجه، صندلی‌های برقی ردیف جلو، گرمکن صندلی، سنسور تصادف، ترمز اضطراری هوشمند، سانروف، صندوق عقب برقی و… روانه بازار خواهد شد.

این خودرو همچنین با 13 عملکرد از رادارهای همیار راننده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که تسهیل رانندگی و لذت سرنشین از سواری همچنین امکانات رفاهی را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است که طبق اعلام فونیکس، رونمایی از خودرو اف ایکس در ابتدای فصل زمستان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز