معرفی بهترین برندهای رب‌‌ گوجه فرنگی در بازار ایران

رب-کاماپرس
لست سکند

رب یکی از اصلی‌ترین چاشنی‌ها برای رنگ و طعم غذاها است و عضو جدانشدنی از غذاهای ایرانی است. نمی‌توان خورشت قیمه و ماکارونی را بدون رب تصور کرد. امروزه تهیه رب خانگی زمان‌بر است و رب صنعتی انتخاب بهتری محسوب می‌شود. از بین برندهای متنوع موجود در بازار، انتخاب رب مناسبی که طعم و رنگ خوبی داشته باشد کار سختی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاما پرس در ادامه به معرفی بهترین برندهای رب گوجه فرنگی ایرانی می‌پردازد.

رب گوجه فرنگی چین چین

برای تهیه این رب صنعتی، گوجه فرنگی‌ها در دستگاه‌های تبخیرکننده قرار می‌گیرند و در این حالت املاح و ویتامین‌های بیشتری در رب باقی می‌ماند. تولید این محصول در کارخانه زیر نظر مسئول کنترل کیفی و با کنترل‌های شدید بهداشتی و نظارت اداره‌های استاندارد بر مواد غذایی انجام می‌شود. رب چین چین به صورت پاستوریزه تهیه می‌شود و مواد غیراستاندارد از رب حذف می‌شوند. این رب نسبت به رب‌های خانگی ماندگاری بیشتری دارد.

رب گوجه فرنگی طبیعت

مجموعه طبیعت از سال 1391 با ظرفیت تولید 6 میلیون قوطی رب، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های رب در ایران است. در فرآیند تولید رب در این مجموعه، هیچ مواد افزودنی، نگهدارنده و رنگدانه اضافه نمی‌شود. غلظت بالای رب که با عنوان بریکس روی کالا درج می‎شود، آن را به انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

رب-کاماپرس

رب گوجه فرنگی تبرک

کارخانه تبرک از سال 1377 در زمینه تولید رب شروع به فعالیت کرد. رب تبرک در هر قاشق غذاخوری فقط 14 کالری دارد و کم کالری بودن رب به معنای سالم بودن و بی‌تاثیر بودن آن روی وزن است. رب تبرک به بیش از 10 کشور دنیا صادر می‌شود. این کارخانه با خرید ماشین آلات صنعتی جدید، قادر به تولید بیش از 1500 تن رب شد.

رب گوجه فرنگی یک و یک

شرکت سهامی دشت مرغاب با نام تجاری یک و یک، یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین تولیدکننده‌های رب ایرانی است که از سال 1346 فعالیت  می‌کند. طی نظرسنجی در طی چهار سال متوالی جایگاه اول برند محبوب صنایع غذایی کشور را به دست آورده است. رب‌های یک و یک به کشورهای آمریکا، انگلستان، فرانسه، ایتالیا و بسیاری از کشورهای دیگر صادر می‎شوند.

رب در غذا-کاماپرس

رب گوجه فرنگی فامیلا

صنایع غذایی فامیلا با داشتن 17 سال سابقه در زمینه تولید رب نیز فعالیت می‌کند. رب‌های فامیلا بدون هیچ نگهدارنده‌ای تهیه می‎شوند و میزان نمک و رنگ‌دهی مناسبی دارند. رب فامیلا در قوطی‌های فلزی با پوشش داخلی ضد زنگ و مقاوم بسته‌بندی می‌شوند. درب رب فامیلا آسان باز می‌شود و یک درپوش پلاستیکی برای افزایش ماندگاری محصول دارد.

رب گوجه فرنگی اویلا

مجموعه اویلا از سال 1384 در زمینه عرضه صنایع غذایی مشغول به فعالیت است و یکی از برند‌های زیرمجموعه شرکت گلرنگ است. رب اویلا از گوجه‌فرنگی مرغوبی تهیه می‌شود و به همین دلیل بافت و طعم و رنگ خوبی دارد. رب اویلا با تجهیزات صنعتی مدرن تولید می‌شود و با آنالیزهای تولیدی بررسی می‌شود و فاقد افزودنی‌ها و مواد نگهدارنده است.

شما چه برند دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : اویلاتبرکچین چینطبیعت سبز پارس کهنفامیلایک و یک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز