مطمئن ترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین کدام است؟

بازار رمزارزها این روزها تلاطم زیادی را تجربه می‌کند، با این حال هنوز عده‌ای با توجه به تحلیل‌های مختلف در این بخش سرمایه گذاری می‌کنند. هر فردی که قصد خرید و فروش رمزارز را دارد بهتر است از درگاه یک صرافی معتبر اقدام کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال ضمن داشتن اطلاعات کافی، باید از درگاه‌های معتبری اتفاق بیفتاد. خیلی از کانال‌ها در فضای مجازی بدون داشتن مجوز برای معامله انواع رمزارزها تبلیغ می‌کنند، که هدفی جز خالی کردن جیب کاربران ندارند و در واقع هیچ ارز دیجیتالی به مشتریان تحویل نمی‌دهند. قاعدتا مطمئن‌ترین راه برای معامله انواع ارز دیجیتال، مراجعه به صرافی‌های معتبر است.

انواع صرافی‌ها از لحاظ عملکرد به چند دسته تقسیم می‎‌شوند؟

صرافی‌ها در حالت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند. صرافی تنها به عنوان واسطه عمل کرده و طرف معامله نیست. در چنین شرایطی، صرافی در مقابل دریافت درصدی کمیسیون، خریداران و فروشندگان را به هم متصل می‌کند و به عنوان واسطه عمل می‌کند. بیشتر صرافی‌های جهان اینگونه هستند.

اما حالت دوم، افراد با خود صرافی معامله می‌کنند. به عبارتی، افراد ارز دیجیتال را از خود صرافی می‌خرند و برای فروش نیز به همان صرافی می‌فروشند. درآمد صرافی نیز ناشی از تفاوت قیمت خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها است، به همین دلیل قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها اندکی بالاتر هستند.

آریاک سفر

ضمنا بسیاری از صرافی‌ها تنها محلی برای خرید و فروش بیت کوین هستند اما برخی از آن‌ها خرید و فروش ارز دیجیتال دیگر را هم انجام می‌دهند. در صورتی که به صرافی مجاز برای خرید و فروش بیت کوین مراجعه شود، قاعدتا قیمت خرید دست مشتری نیست و آن را صرافی مشخص می‌کند. اما تعدادی از صرافی‌ها علاوه بر خرید و فروش مستقیم، بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند. بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال تمامی انواع رمزارزها را شامل می‌شود و افراد به جز بیت کوین، امکان خرید و فروش رمزارز دیگر را دارند.

بهترین روش خرید و فروش رمزارز برای کاربران ایرانی

به دلیل تحریم‌ها صرافی‌هایی که در سطح جهانی شناخته شده هستند، در ایران فعالیت ندارند. هم اکنون صرافی‌هایی مانند بینگ ایکس، هات بیت و کوینکس در سطح جهان مشهور هستند و امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

قاعدتا در چنین شرایطی معامله رمزارزها از طریق صرافی‌های معتبر دنیا، برای ایرانیان امنیت کمتری دارد. بنابراین بهتر است کاربران ایرانی به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق صرافی‌ها معتبر داخلی عمل کنند که ضریب امنیتی بالاتری دارند و به خوبی خدمات مختلف را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهند.

وبسایت صرافی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اما در این میان باید بهترین صرافی ایرانی انتخاب شود و خرید و فروش رمزارز از طریق آن انجام گیرد. وبسایت «صرافی» یک استارتاپ تخصصی در زمینه معامله ارزهای دیجیتال است که از سال 1398 با هدف فراهم کردن بستری امن و سریع برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

وبسایت صرافی یکی از درگاه‌های مطمئن برای انجام معامله انواع رمزارزها است که ضمن ارائه اطلاعات دقیق ارزهای دیجیتال پرمخاطب بازار، کارشناسان مجموعه به ابهامات کاربران پاسخ داده و آن‌ها را برای خرید مناسب انواع رمزارزها کمک می‌کنند. در صورتی که مشتریان سوال یا ابهامی داشته باشند، این امکان را دارند تا از طریق گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط برقرار کنند تا در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت به این پرسش‌ها پاسخ داده شود.

تلاش صرافی برای راحتی کاربران ایرانی

این مجموعه سعی کرده تا زمینه را برای معامله آسان انواع رمزارزها فراهم کند. به همین دلیل تمام تلاش سایت آن است که حداقل واریز تومانی را در پایین‌ترین مقدار ممکن قرار دهد تا کاربران بتوانند با کمترین سرمایه به دنیای رمزارزها وارد شوند و اندوخته‌ای برای آینده داشته باشند.

مجموعه « صرافی » همواره به حقوق مشتریان توجه داشته و سعی در ارائه بستری مناسب به منظور انجام معاملات رمزارزی دارد. افرادی که قصد شروع خرید و فروش ارز دیجیتال را دارند و برای تکمیل ثبت نام و احراز هویت خود، وبسایت صرافی را انتخاب کرده‌اند، بدون قرعه کشی دوج کوین و ریپل هدیه می‌گیرند. متقاضیان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند به وبسایت رسمی صرافی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز