مرغ چقدر ارزان می شود؟

سخنگوی دولت اعلام کرده است که مرغ از روز یکشنبه هفته آینده ارزان خواهد شد، قیمت مرغ در حال حاضر حدود 36 هزارتومان است.

به گزارش کاماپرس، مرغ در چند روز گذشته رکورد گرانی را در چند سال اخیر به ثبت رساند، نبود کنجاله سویا از اصلی ترین دلایل گرانی مرغ در هفته اخیر بود.

مرغ در حال حاضر در بازار آزاد قیمتش به هر کیلوگرم 36 هزارتومان رسیده است، این در حالی است که دولت در میدان میوه و تره بار اقدام به توزیع مرغ با قیمت دولتی کرده است اما همچنان تاثیری در قیمت مرغ در بازار آزاد نگذاشته است.

خبرهایی هم از کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر فساد در نظام توزیع کنجاله سویا و کم کاری جهاد کشاورزی منتشر شده است، خبری که حکایت از گم شدن 48 هزار تن کنجاله سویا که با ارز دولتی خریداری شده است، می دهد.

قرار است قیمت مرغ در هفته آینده و از یکشنبه به قیمت 20 هزار و 400 تومان یعنی حدود 15 هزار تومان نسبت به نرخ فعلی خود کاهش داشته باشد.

آریاک سفر

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت اعلام کرد که قیمت مرغ به قیمت های مصوب باز می گردد.

بازگشت مرغ به قیمت مصوب

علی ربیعی در ابتدای نشست خبری هفتگی خود که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به گرانی قیمت مرغ و با بیان اینکه به دلیل بروز مشکل در تامین ارز کالاهای اساسی در تامین نهاده‌ها به مشکل خوردیم، گفت: قیمت مرغ به قیمت های مصوب بر می‌گردد.

وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار عمده فروشی‌ها ۳۲۰ تن مرغ با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان را وارد بازار کرده است.

وی افزود: فعلا توزیع مرغ در میادین میوه و تره بار شروع شده است ،ولی بزودی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم عرضه خواهد شد. دیروز در میدان بهمن، قیمت مرغ تا ۲۸ هزار تومان هم کاهش یافت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز