مدیرعامل سایت دیوار به زندان احضار شد

لست سکند

مدیرعامل سایت دیوار که یکی از پربازدیدترین سایت‌های داخلی ایران است، در صفحه توییتر خود از فراخوانده شدن برای تحمل حکم زندانش خبر داد.

به گزارش کاماپرس، اشکان آرمندهی اعلام کرد باید برای اجرای حکم زندان سه ماهه‌اش توسط دادگاه احضار شده است. این احضاریه در حالی صادر شده که بنابه نوشته آرمندهی، قرار بوده روز 4 بهمن‌ماه این پرونده در یک شعبه دیگر مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

مدیرعامل دیوار نوشته است: «سه سال است گاهی شل می‌گیرند و گاهی سفت. در حالی که بعد از کلی دوندگی فرسایشی، یک شعبه برای ۴ بهمن وقت تجدیدنظر مجدد داده، شعبه دیگری مرا برای حبس احضار کرده است.»

راز آسمان پایتخت

بنابه اعلام سایت پیوست، مدیرعامل دیوار آذرماه سال گذشته به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش» به سه ماه و یک روز حبس قطعی و غیرقابل تبدیل محکوم شده بود. آرمندهی در آن زمان در توییتر خود نوشته بود که «۲۲ ماه پس از بازداشت ۱۲ ساعته من و تودیع وثیقه یک میلیارد و صد میلیون تومانی، سرانجام حکم قطعی در دادگاه تجدیدنظر صادر شد: سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل. ‌عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» بوده است.»

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز