مدرس خیابانی با رای عدم اعتماد مجلس از وزارت بازماند

نتیجه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با موضوع رای اعتماد به حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت دقایقی پیش مشخص شد و مجلس به وزیر پیشنهادی صنعت رای اعتماد نداد.

به گزارش کاماپرس، مدرس خیابانی طی مدت سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش کرد بازار خودرو را ساماندهی کند و در این امر توفیق چندانی نداشت. نمایندگان مجلس همچنین انتقاداتی به وی به عنوان قائم مقام وزیر صنعت در دوره تصدی این سمت وارد کردند.

از جمله عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه در بخشی از سخنانش به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مدرس خیابانی ۱۵ ماه بالاترین اختیارات را در وزارت صنعت داشته گفت: مدرس خیابانی به جای اینکه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت باشد باید در جایگاه پاسخگو قرار گیرد.

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی  نیز در مخالفت با وزارت وی گفت: اقای مدرس خیابانی با یک تیر سه نشان می‌زند هم تنظیم بازار را خراب کرده و هم قیمت‌ها دو برابر افزایش یافته و صادرات نیز کاهش یافته است.

آریاک سفر

بعد از توضیح وزیر و اظهارات مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی، رأی‌گیری آغاز شد و نمایندگان دولت جلسه علنی مجلس را ترک کردند.

نمایندگان با ۱۰۴ رای موافق، ۱۴۰  رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع  از مجموع ۲۵۴ با انتخاب حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.

قالیباف رییس مجلس پس از اعلام رای عدم اعتماد به مدرس خیابانی گفت: از رییس جمهور می خواهیم هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی صنعت را به مجلس معرفی کند.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز