محبوبیت عجیب پژو 207 در قرعه‌کشی ایران خودرو

با انتشار نتایج قرعه کشی آخرین مرحله پیش فروش محصولات ایران خودرو مشخص شد، از میان 6 محصول عرضه شده، بیشترین استقبال از خودرو پژو 207 انجام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، نزدیک به 900 هزار نفر در پیش فروش محصولات ایران‌خودرو شرکت کردند که تقریبا نیمی از آنها متقاضی پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای بودند. از میان 411 هزار و 29 نفری که متقاضی این خودرو بودند، تنها 3 هزار و 324 نفر در قرعه‌کشی برنده شدند. به بیان دیگر از هر 123 نفر صرفا یک نفر شانس برنده شدن داشت.

آریاک سفر

طبق آمار منتشر شده، دومین خودروی پرطرفدار در این قرعه‌کشی سورن پلاس بود که 151 هزار و 177 نفر متقاضی داشت. دناپلاس توربوشارژ دستی با 107 هزار 293 نفر و راناپلاس با 85 هزار 473 نفر در رده‌های بعد بودند. دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با 81 هزار و 332 متقاضی کم‌اقبال‌ترین خودروی این مرحله پیش فروش ایران خودرو بود.

داغ ترین خبرهای امروز:

برندگان قرعه‌کشی پژو 207 باید 86 میلیون و 502 هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت ایران خودرو واریز کنند. بنابه اعلام ایران خودرو این خودروها آبان سال آینده در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای، قرمز و آبی کاسپین به متقاضیان تحویل می‌شوند.
انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز