ماشین لباسشویی جدید بوش رونمایی شد

شرکت بوش که سال 1886 در آلمان تأسیس شد یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است. یخچال و فریزر، لوازم پخت‌و‌پز، لباسشویی، جارو برقی و شارژی و … از جمله محصولات این برند هستند. لباسشویی جدید بوش با ویژگی‌هایی چون خشک‌کن 100 درصد، تشخیص وزن لباس و سطح صدای پایین رونمایی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس ویژگی‌های لباسشویی جدید بوش را بررسی می‌کند.

تکنولوژی‌های لباسشویی جدید بوش

این لباسشویی توکار مجهز به سیستم خشک‌کن 100 درصدی است. با استفاده از این ویژگی زمانی که لباس‌ها از لباسشویی خارج می‎شوند، کاملا خشک هستند. لباسشویی بوش مجهز به سیستم تشخیص کف بر روی لباس است. در این صورت اگر بر روی لباس هنوز کف باقی مانده باشد، دستگاه شستشوی اضافه انجام می‌دهد. زنگ هشدار پایان برنامه از دیگر ویژگی‌های محصول است.

آریاک سفر

 

 

دیگر ویژگی لباسشویی بوش سری شش تشخیص خودکار وزن لباس است. با استفاده از ویژگی دستگاه میزان دور شستشو و میزان آب ورودی را با توجه به وزن لباس‌ها تنظیم می‌کند. دستگاه دارای ویژگی شروع با تأخیر بوده و تا 24 ساعت می‌توان برای روشن شدن دستگاه برنامه‌ریزی کرد. ایرادی که این دستگاه دارد، عدم وجود قابلیت قفل کودک است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات کلی لباسشویی

میزان دور موتور دستگاه 14 هزار دور در دقیقه است. سطح صدای تولید شده توسط لباسشویی حداکثر 72 دسی‌بل است که نشان از کم سروصدا بودن آن دارد.

ظرفیت مخزن لباسشویی بوش حداکثر 7 کیلوگرم است. یک پنل لمسی بر روی دستگاه تعبیه شده که تنظیمات دستگاه را می‌توان به واسطه آن کنترل و وضعیت عملکرد لباسشویی را مشاهده کرد. راندمان مصرف انرژی لباسشویی بوش آ + است.

وزن کلی دستگاه 83 کیلوگرم بوده و رنگ آن سفید است. پهنای لباسشویی 595 و ارتفاع آن 82 میلی متر است.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز