ماجرای ساعت مچی رئیس کل بانک مرکزی چیست؟

لست سکند

در حالی که در این روزهای کرونایی مردم با معضلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، ساعت مچی رئیس کل بانک مرکزی به یکی از سوژه‌های رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، انتشار توئیتی در مورد مدل و قیمت ساعت مچی عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، موجب شده تا موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی در واکنش به این موضوع به راه بیافتد.

ماجرا از چه قرار است؟

کاربری با نام حامد توکلی با انتشار تصویری از عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی که در حال اشاره با دست به جایی است، نوشت: «اگر براتون سواله که آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی چه ساعتی پوشیده، باید بگم [احتمالا] وشرون کنستانتن رفرنس 49145 با قیمت حدودی 16 هزار دلار.»

این موضوع همانند همیشه با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شد، تا اینکه جلال برزگر، رونامه‌نگار درباره ماجرای ساعت رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی ارائه کرد.

راز آسمان پایتخت

پاسخ آقای رئیس چه بود؟

جلال برزگر در توئیتی نوشت: «از دکتر همتی راجع به ساعت مچی ‌اش پرسیدم؛ با لبخند گفت: برندش از آن نوع اسامی که گفتند نیست. این ساعت را از ۱۸ سال پیش استفاده میکردم ولی مدتی است به علت این که منظم کار نمی کرد کنار گذاشتم و استفاده نمی کنم. اگر کسی یک درصد قیمتی که اعلام شده را بدهد حاضر به تقدیم هستم.»

پایان پیام

 

مرتبط با : بانک مرکزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز