لوازم یدکی و قطعات خودروهای چینی را از کجا بخریم؟

باباپارت-کاماپرس

اگر یک شب در خیابان‌های ایران قدم بزنید؛ احتمال این که یک خودروی چینی را مشاهده نکنید، بسیار کم است! این موضوع که در سال‌های اخیر بیشتر مشاهده می‌شود، نشان‌دهنده میزان محبوبیت این خودروها در بین عموم مردم است و امروزه تقریبا همه ما با برخی از این خودروها آشنا هستیم.

به گزارش کاماپرس، به نقل از باباپارت، قیمت مناسب و کیفیت قابل‌قبول خودروهای چینی باعث شده تا میزان استفاده از این خودروها سال‌به‌سال روند رو به رشدی را طی کند و به همین دلیل، در حال حاضر میزان تقاضای لوازم یدکی آن‌ها نیز سرسام‌آور است. زمانی که تقاضا برای چنین محصولاتی افزایش پیدا می‌کند، تشخیص کیفیت آن‌ها هم دشوارتر می‌شود و شما برای خرید این لوازم اصلی باید چالش‌های زیادی را تجربه کنید.

البته در این شرایط، پیدا کردن لوازم یدکی اصلی برای خودروهای پرطرفدارتری مثل جیلی یا چانگان به‌مراتب سخت‌تر است و شما باید برای دسترسی به آن‌ها، زمان بسیار زیادی را صرف کنید. در این راستا قصد داریم تا اطلاعاتی که به شما در این روند کمک خواهد کرد را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید لوازم یدکی چانگان و جیلی هستید، این مطالب را از دست ندهید.

لوازم یدکی چانگان و جیلی را چگونه تهیه کنیم؟

قبل از این که شما نسبت به خرید لوازم یدکی چانگان و جیلی اقدام کنید، بهتر است تا کمی بیشتر با نحوه خرید این لوازم آشنایی داشته باشید. لوازم یدکی خودروها را می‌توان براساس موقعیت قرارگیری آن‌ها دسته‌بندی کرد و شما با توجه به این نکته قادر خواهید بود تا لوازم یدکی موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید.

بابا پارت این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با انتخاب دسته‌بندی لوازم یدکی چانگان، جیلی و دیگر خودروهای چینی محبوب، نیاز خود را به‌سادگی برطرف کنید. در راستای کمک به شما در این روند، به این دسته‌بندی‌ها اشاره خواهیم کرد.

آریاک سفر

چانگان

از بین 24 خودروی موجود در خط تولید چانگان، 2 خودرو وارد بازار ایران شده است که در این مدت توانسته‌اند سهم خوبی از این بازار را به دست آورند. در ادامه برخی از لوازم یدکی این 2 خودرو را به صورت خلاصه بررسی خواهیم کرد تا شما در خرید لوازم یدکی چانگان با هیچ چالشی مواجه نشوید.

چانگان ایدو

از آنجایی که قطعات مصرفی خودرو دارای یک عمر مفید مشخص هستند، لوازم یدکی مصرفی چانگان ایدو در بابا پارت به صورت یک دسته‌بندی مجزا طراحی شده‌اند تا شما قطعاتی همچون تسمه دینام، فیلتر روغن یا شمع اصلی خودرو را به‌راحتی خریداری کنید.

شما در بابا پارت در دسته‌بندی‌های مختلفی به لوازم یدکی خودروهای چینی دسترسی دارید که در ادامه از آن‌ها نام خواهیم برد:

  1. لوازم مصرفی و تعمیرات دوره‌ای
  2. جلوبندی، ترمز و فرمان
  3. بدنه و چراغ‌ها
  4. لوازم موتوری و گیربکس
  5. برق و سنسورهای موتور
  6. تصادفات
  7. سوخت‌رسانی و اگزوز
  8. قطعات داخلی کابین
  9. تهویه مطبوع
  10. لوازم برقی رفاهی

با توجه به این که یکی از نقص‌های این خودرو، ضعف در خدمات پس از فروش آن می‌شود، شما با خرید لوازم یدکی چانگان ایدو در بابا پارت می‌توانید از اصل بودن این لوازم اطمینان حاصل کنید.

چانگان cs35

در این مدل خودرو که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، از یک تکنولوژی قدیمی برای ساخت جعبه‌دنده استفاده شده است و به همین دلیل، تقاضا برای لوازم یدکی مرتبط با این قسمت از خودرو، روند افزایشی را تجربه می‌کند.

البته شما با تهیه لوازم یدکی اصلی، می‌توانید مشکلات مرتبط را در مدت زمان کوتاهی برطرف کنید. در بابا پارت لوازم یدکی چانگان cs35 همانند چانگان ایدو، در تمام دسته‌بندی در اختیار شما قرار دارد.

 

جیلی

جیلی GC6 اولین محصول کمپانی جیلی در بازار ایران بود و امروزه تنها محصول این کمپانی در این بازار در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو ابتدا در قالب مدل الیت به بازار عرضه شد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، مدل نوین‌تر آن با عنوان جیلی اکسلنت روانه بازار شد. برای کمک به شما در روند خرید لوازم یدکی جیلی، برخی از خصوصیات هر دو مدل را مرور خواهیم کرد.

جیلی الیت

هر خودرو دارای نقاط ضعف مختلفی است و جیلی الیت هم از این قاعده مستثنی نیست. از مهم‌ترین معایبی که در این خودرو مشاهده می‌شود، باید از ضعف عایق‌بندی کابین در دورهای بالا نام ببریم. البته سیستم تعلیق باکیفیت جیلی الیت، تحمل این اختلال را تا حد ممکن راحت‌تر کرده است.

با توجه به این که قطعات غیراصلی جیلی در مقیاس بزرگی در بازار وجود دارد، فراموش نکنید که قبل از خرید لوازم یدکی جیلی الیت، حتما مشخصات فنی و برند این لوازم را بررسی کنید.

جیلی اکسلنت

اگر شما هم صاحب یک جیلی اکسلنت هستید، در اثر عواملی مثل تصادف یا اتمام عمر مفید قطعات، به لوازم یدکی اصلی این خودرو نیاز پیدا خواهید کرد. در راستای خرید لوازم یدکی جیلی اکسلنت، شما می‌توانید با اطمینان‌خاطر از خدمات بابا پارت استفاده کنید و با تهیه لوازم یدکی اصلی، از رانندگی با خودروی خود لذت ببرید!

 

با این که تا به اینجا اطلاعات مهم در راستای خرید لوازم یدکی چانگان و جیلی را در اختیار شما قرار دادیم، بهتر است به دیگر خودروهای چینی که شما در بابا پارت به لوازم یدکی اصلی آن‌ها دسترسی خواهید داشت نیز اشاره‌ای داشته باشیم:

  • لوازم یدکی آریو
  • لوازم یدکی کوپا ریگان
  • لوازم یدکی ولا راین V5 و …

سوالات رایج

چگونه از اصالت لوازم یدکی چانگان و جیلی اطمینان حاصل کنم؟

شما با خرید لوازم یدکی چانگان و جیلی از برندهای معتبر و موردتایید کمپانی‌های جیلی و چانگان می‌توانید از بااصالت بودن این لوازم مطمئن شوید. البته بابا پارت این قطعات را از نظر فنی و کیفیت، مورد بررسی قرار می‌دهد.

خرید تلفنی لوازم یدکی سریع‌تر است یا خرید آنلاین؟

خرید آنلاین مطمئنا راهکار سریع‌تری برای شما خواهد بود. در بابا پارت، تحویل کالاهای خریداری‌شده از جمله لوازم یدکی چانگان و جیلی، در مدت 1 تا 2 ساعت در تهران و کرج، و تا صبح روز بعد در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

جمع‌بندی

یکی از دغدغه‌های دارندگان خودروهای چینی، خرید لوازم یدکی اصلی است که از جمله پرتقاضاترین آن‌ها، می‌توانیم به لوازم یدکی چانگان و جیلی اشاره کنیم. بابا پارت یک راهکار برای خرید لوازم یدکی اصلی محسوب می‌شود که شما برای تهیه لوازم یدکی چانگان و جیلی و دیگر خودروهای محبوب چینی می‌توانید از آن استفاده کرده و کالای موردنظر خود را در زمانی کوتاه دریافت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : باباپارت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز