لاستیک گودیر ؛ سرآمد تایرهای آمریکایی + قیمت روز لاستیک 27 شهریور 1401

لست سکند

شرکت گودیر، فعالیت خود را در سال 1898 در آمریکا آغاز کرد. گودیر در ابتدا به تولید لاستیک دوچرخه و کالسکه، لنت‌های نعل اسبی لاستیکی و تراشه‌های پوکر مشغول بود و پس از ظهور خودرو، کار خود را در تولید تایر آغاز کرد و به این ترتیب لاستیک گودیر روانه بازار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فرانک سیبلرینگ، بنیانگذار گودیر، در سال 1901 تایرهای مسابقه‌ای را برای هنری فور تهیه نمود. لاستیک گودیر یکی از چهار تولیدکننده تایر برتر به همراه بریجستون، میشلن و کنتیننتال در سال 2017 شناخته شد. این شرکت انواع تایرهای خودرو، کامیون، موتور سیکلت، شاسی بلند، هواپیما و تجهیزات کشاورزی را تولید می‌کند.

لاستیک گودیر در ابتدای تولید خود، محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست آورد؛ چرا که این لاستیک‌ها به راحتی قابل جدا شدن بودند و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز داشتند. گودیر، موفق‌ترین شرکت تامین‌کننده تایر در تاریخ مسابقات فرمول یک است و سابقه بیشتری را در مسابقات قهرمانی نسبت به سایر رقبا دارد. لاستیک گودیر هم‌اکنون تنها تامین‌کننده تایر برای سری نسکار است.

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از لاستیک گودیر

مهندسان گودیر هر طرح تایر را با توجه به بیش از 50 معیار عملکرد آزمایش می‌کنند و به همین دلیل، مصرف‌کنندگان می‌توانند از عملکرد ویژه این لاستیک در هنگام رانندگی لذت ببرند. مواد اولیه به کار رفته شده در این نوع تایر از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. این لاستیک، قدرت کششی بسیار بالا و ماندگاری طولانی مدت را به همراه دارد.

همچنین، لاستیک‌های گودیر با تکیه بر دانش متخصصان، از طراحی آج منحصر به فردی برخودار است که باعث کاهش ساییدگی و افزایش عمر تایر می‌شود. طراحی این لاستیک باعث کاهش مصرف سوخت خودرو نیز می‌شود. یکی دیگر از خصوصیات بسیار عالی لاستیک‌های گودیر، ضمانت و گارانتی در نظر گرفته شده این تایرها از سوی شرکت گودیر است.

در جدول زیر، قیمت لاستیک گودیر و انواع دیگر مدل‌های تایرهای سواری قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز