قیمت پژو 206 تیپ 2 و دنا پلاس چند ؟

بررسی میدانی از بازار خودروهای داخلی نشان می دهد که در حال حاضر قیمت پژو 206 تیپ دو ، 170 میلیون تومان و دنا پلاس 267 میلیون تومان است.
به گزارش کاماپرس، قیمت خودروهای داخلی به صورت افسارگسیخته در حال افزایش است و آرامش نسبی بازار ارز هم در روزهای اخیر کاهش قیمت ها را به همراه نداشته است.
کارشناسان معتقدند که نوسان بازار ارز، تورم انتظاری و کمبود عرضه در رشد قیمت‌ خودروهای داخلی مهمترین نقش را ایفا می کنند و تا زمان بازگشت آرامش به بازار ارز و برقراری تعادل میان عرضه و تقاضا، قیمت خودروهای داخلی روندی کاهشی را طی نمی کنند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

درحال حاضر قیمت خودروهای تولید داخل در بازار از حدود 90 میلیون تومان آغاز می شوند و به 300 میلیون تومان هم می رسند.
نگاهی به قیمت برخی خودروهای داخلی و خارجی
به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت پراید مدل ۱۳۱ به ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و برای خرید مدل ۱۱۱ این محصول هم باید ۹۳ میلیون تومان هزینه کرد.
اما در بین دیگر خودروهای داخلی، قیمت ساینا به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین تیبا این روزها قیمتی حدودا ۹۷ میلیون تومان دارد.
فعالان بازار در مورد قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ عنوان می‌کنند که این محصول در حال حاضر قیمتی برابر با ۱۷۰ میلیون تومان دارد.
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با ثبت رکوردی جدید، حالا خودرویی ۲۰۱ میلیون تومانی به شمار می‌رود.
از بازار دنا پلاس هم خبر می‌رسد خودروی موردنظر قیمتی برابر با ۲۶۷ میلیون تومان دارد که نشان می‌دهد این محصول هم پا به پای باقی خودروها از نردبان قیمت بالا رفته است.
اما در بین محصولات مونتاژی و حذفی خودروسازی کشور هم قیمت پژو ۲۰۰۸ از ۷۴۰ میلیون تومان گذشته و برای خرید مزدا۳ هم باید حدود ۸۲۰ میلیون تومان هزینه کرد.
قیمت سراتو هم از مرز ۵۳۰ میلیون تومان گذشته است، خودرویی که گویا دیگر مونتاژ نمی‌شود. همچنین برای خرید ساندرو مدل استپ وی هم باید بیش از ۳۸۵ میلیون تومان هزینه کرد.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت پژو 206 تیپ 2 و دنا پلاس چند ؟

  1. احمد عزیزیان گفته:

    خداوکیلی کیدمیمیرم راحت بشیم از دستشون اینا که اکسیر جوانی دارن چیزیشون نمیشه مملکت مارو کجا بدنیا اومدم از ایرانی بودنم دیگه پشیمون ثروت مند ترین مملکت جهان چه میکنه بامردمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز