قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ وارد شیب نزولی شد

بازار خودرو طی هفته جاری برخلاف هفته گذشته شاهد کاهش اندکی در قیمت‌ها بود به نحوی که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ 2 و پژو 206 تیپ 5 وارد شیب نزولی شد و اندکی کاهش یافت.

به گزارش کاماپرس؛ هرچند که نرخ دلار طی دو روز اخیر مجددا روبه افزایش است اما کاهش آن در اوایل هفته عاملی شد تا سیر صعودی و بی‌منطق قیمت‌ها در بخش خودروهای داخلی متوقف و حتی شاهد کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی قیمت برخی از خودروها نیز باشیم. با اینحال بر بازار خرید و فروش خودرو همچنان رکود معاملات حاکم است و کمتر خریدار و فروشنده‌ای حاضر به معامله می شود.

دلیل کاهش قیمت برخی خودروها

آن طور که فعالان بازار می‌گویند دلیل اصلی این اتفاق ریزش نرخ‌ها در دو بازار ارز، طلا و سکه است.
آن‌ها می‌گویند روند صعودی نرخ ارز پیش‌تر به‌عنوان محرک رشد قیمت خودرو قلمداد می‌شد حال که نرخ ارز کاهشی شده است این اتفاق به نوعی ترمز افزایش قیمت خودرو را کشیده و شاهد هستیم که قیمت خودرو نیز نزولی شده است. البته آن‌طور که دست‌اندرکاران بازار می‌گویند این کاهش نسبی قیمت‌ها نیز باعث نشد خریداران به بازار مراجعه کنند و همچنان شاهد رکود داد و ستد در بازار خودرو هستیم.

دونرخی بودن قیمت پژو ۲۰۶

آریاک سفر

به نقل از فرارو؛ در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با دو قیمت در بازار حضور دارد. این تفاوت قیمت مربوط به آپشن‌های این خودرو می‌شود. در حالی که برخی از این خودرو‌ها دارای سنسور دنده عقب و CD پلیر هستند برخی دیگر از ۲۰۶‌های تیپ ۲ موجود در بازار فاقد این آپشن‌ها هستند.
فروشندگان برای ۲۰۶‌هایی که دارای آپشن‌های ذکر شده هستند قیمت ۱۶۸ میلیون تومان و برای خودرو‌هایی که سنسور دنده عقب و CD پلیر ندارند قیمت ۱۶۳ میلیون تومان را در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین به نسبت هفته گذشته شاهد افت ۲ میلیون تومانی قیمت این خودرو هستیم.

تیپ ۵ این خودرو نیز همانند تیپ ۲ به دلیل داشتن و نداشتن برخی آپشن‌ها با دو قیمت در بازار داد و ستد می‌شود.
۲۰۶ تیپ ۵ که دارای ترمز عقب دیسکی، سنسور دنده عقب و CD پلیر است با قیمت ۲۰۱ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد و همین خودرو بدون آپشن‌های ذکر شده با قیمت ۱۹۶ میلیون تومان عرضه شده است. بنابراین قیمت این خودرو نیز نسبت به هفته گذشته 2 میلیون تومان ارزان تر شده است.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ وارد شیب نزولی شد

  1. بی نام گفته:

    وای ۲ میلیون افت قیمت!!!!!!! من که باورم نمیشه، نزازید این اخبار خنده دار رو، ۱۰۰ میلیون رفت بالا حالا ۲ میلیون امده پایین

  2. وطن گفته:

    واقعا تعجب كردم اينقدر كاهش قيمت
    به آقاي روحاني و دستگاه زير ربط بايد تبريك گفت شما افتخار ملي هستيد

  3. علی گفته:

    با احترام به همه عزیزان
    اگه واقعا هموطنان عزیزم ناراضی هستن نخرن بینم ظرف دوماه میشه 90تومن یا نه که اونم به سرش زیاده پس خودمون لذت میبریم از این شرایط ناراحتم نباید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز