قیمت پژو پارس سال مدل ۱۴۰۰ چقدر گران‌تر است؟

قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۰ که در چند روز گذشته به مشتریان تحویل داده شده است، حدود ۶ تا ۱۲ میلیون از خودروهای مدل ۹۹ گران‌تر است.

به گزارش کاماپرس، در چند روز گذشته حدود ۱۱ نوع خودرو با مدل ۱۴۰۰ وارد بازار شده است. بررسی قیمت این خودروهای جدید نشان می‌دهد، بیشتر خودروهایی که به مشتریان تحویل داده شده‌اند، افزایش محسوسی داشته‌اند.

مثلا قیمت پژو پارس سال مدل 99 که در بازار یکی دو روز پیش حدود 207 میلیون تومان قیمت داشت، مدل 1400 آن در بازار حدود 219 میلیون تومان است. پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ جزو خودروهای پرطرفدار در بازار سال ۹۹ بودند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیبا دو مدل ۱۴۰۰ چند؟

آریاک سفر

قیمت پژو 206 تیپ 2 مدل 99 هم که در یکی دو روز گذشته مدام افت قیمت داشته است، حدود 187 میلیون تومان بود، اما مدل 1400 این خودرو حدود 198 میلیون تومان قیمت دارد.

تیبا دو یا همان تیبا هاچبک هم در روزهای اول هفته در بازار خودرو با قیمت 127 میلیون تومان معامله می شد، اما این خودرو با مدل 1400 در بازار 133 میلیون قیمت خورده است.

تیبا صندوقدار مدل 99 هم 116 میلیون تومان قیمت داشت، ولی و مدل 1400 تیبا صندوقدار با قیمت 126 میلیون تومان معامله می شود.

گفته می شود این خودروها در حال حاضر به دلیل تعداد کم در بازار قیمت نوبرانه دارند و به مرور و با افزایش تعداد مدل های 1400 در بازار، قیمت تعادلی پیدا می کنند و با کاهش قیمت روبرو می شوند.همچنین کارشناسان بازار خودرو اعتقاد دارند،این قیمت ها با توجه به ثبات نرخ ارز و روند تحویل خودرو، پایدار نیست و به زودی به سطح قیمت کنونی مدل های 99 می رسد. البته مدل های 99 نیز افت قیمت را تجربه می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های روز بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز