قیمت محبوب ترین شیشه شوی رباتیک شیائومی در بازار

تمیز کردن شیشه‌ها با توجه به محدوده جغرافیایی هر چند وقت یکبار باید انجام شود اما این دغدغه با نزدیک شدن به عید پررنگ‌تر می‌شود. نظافت شیشه‌ها به صورت سنتی کاری بسیار دشوار خواهد بود اما امروزه با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌ نظافت همچون شیشه شوی رباتیک این کار به آسانی صورت می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، در ادامه 6 شیشه شوی رباتیک بازار براساس سایت‌های فروش بررسی خواهد شد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شیشه شوی رباتیک شیائومی مدل Hutt window cleaning w66

قیمت: 13 میلیون و 486 هزارتومان

این شیشه شوی هوشمند به مخزن آب 150 میلی‌لیتری مجهز شده که اسپری کردن آب را به صورت الکترونیکی کنترل می‌کند. این مدل شیشه شوی شیائومی دارای ماژول لیزری است که سبب می‌شود پنجره را ارزیابی کند تا سطوح به طور کامل تمیز شود. این دستگاه ریموت کنترل نیز دارد که فرد می‌تواند کارکرد این شیشه شوی را کنترل کند. این دستگاه به باتری لیتیوم یون مجهز شده و توانی برابر با 90 وات میلی‌آمپر ساعت دارد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

شیشه شوی رباتیک شیائومی مدل DDC55

قیمت: 18 میلیون و 860 هزارتومان

این شیشه شوی هوشمند به باتری لیتیوم یون 650 میلی‌آمپر ساعت تجهیز شده و دارای 120 وات توان است. سرعت چرخش برس این محصول 2700 دور بر دقیقه خواهد بود. این شیشه شوی هوشمند توانایی تشخیص میران کثیفی سطح را دارد و براساس آن به طور خودکار قدرت مکش را تنظیم خواهد کرد.

شیشه شوی رباتیک شیائومی مدل HUTT W55

قیمت: 18 میلیون و 900 هزارتومان

این مدل شیشه شوی شیائومی به باتری 650 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که عمر آن 20 دقیقه است. این محصول ژیروسکوپ 6 محوره دارد و به طناب ایمنی نیز مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به مقاومت در برابر نیرو گرانش، 2800 پاسکال ماکزیمم مکش، سرعت 2500 دور در دقیقه، جلوگیری از افتادن به محض تمام شدن شارژ تا 30 دقیقه، دو حالت تمیز کردن، تنظیم فشار به تناسب کثیف بودن و غیره اشاره کرد.

شیشه شوی رباتیک شیائومی مدل HUTT C6

قیمت: 18 میلیون و 970 هزارتومان

این محصول دارای آب‌پاش خودکار است که در مواقع لزوم آب را بر سطح می‌پاشد. قدرت مکش این محصول 3800 پاسکال است و سنسور این شیشه شوی سبب شده تا پس از تمیز کردن خودکار به مبدا برگردد. این محصول دکمه‌ای دارد که مصرف‌کننده می‌تواند خشک و مرطوب بودن آن را مشخص کند. این محصول سقوط نمی‌کند و برای سطوحی همچون چوبی، درها، کمدها و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرد. مخزن این محصول ظرفیت 80 میلی‌لیتری دارد و سرعت آن برابر با 2700 دور در دقیقه است.

شیشه شوی رباتیک شیائومی مدل HUTT W8

قیمت: 35 میلیون تومان

این محصول به صورت اتوماتیک شیشه‌ها را با هر ارتفاعی تمیز می‌کند و دارای یک سیستم اسپری آب است که به شکل گسترده محلول را بر روی سطح پخش می‌کند. این شیشه شوی حداکثر مکشی برابر با 3800 پاسکال دارد و همین امر سبب شده تا لکه‌های عمیق را نیز تمیز کند. این شیشه شوی شیائومی به باتری ایمنی 650 میلی‌امپر ساعت مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت محبوب ترین شیشه شوی رباتیک شیائومی در بازار

  1. موسوی گفته:

    به‌به‌یک‌ ‌جوری تبلیغ‌ کردید فکر کردم قیمتش‌یک‌میلیون‌تومان‌هست‌‌۱۹ملیون‌تومان خوب فکر طبقه پایین هم می‌کردید البته طبقه بالا هم باشه یک کارگر از میدان بیاره تمیز کنه ۳۵۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز