قیمت سکه به نیمه کانال 12 میلیونی رسید

در روزی که بازارهای جهانی طلا تعطیل بود و از افت و خیز اونس جهانی خبر جدیدی نمی رسید طلا و سکه در بازار داخل به گران شدن ادامه دادند و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نیمه کانال 12 میلیون تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، برخی معامله گران بازار طلا و سکه امروز انتظار افزایش شدید تقاضا برای سکه و جهش قیمت آن را داشتند چرا که تثبیت دلار در کانال 26 هزارتومانی سیگنال پیشروی پرشتاب سکه در کانال 12 میلیونی را می داد اما روند  افزایش قیمت سکه امروز آنچنان پرشتاب نبود.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید(سکه امامی) امروز یکشنبه 23 شهریورماه 1399 به نیمه کانال 12 میلیونی یعنی 12,500,000 (دوازده میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.8 درصدی داشت.

نرخ نیم سکه، امروز به ۶,۲۸۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۸۶ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز با افزایش ۱.۴۲ درصدی، از ۳,۴۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان به ۳,۵۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

آریاک سفر

افزایش ۰.۹۵ درصدی نرخ طلای 18 عیار

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۹۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

نرخ طلا نیز امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۱۸۴,۲۶۰ (یک میلیون و یکصد و هشتاد و چهار هزار و دویست و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۵ درصدی داشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز