قیمت روز گوشی شیائومی 15 شهریور 1401 / اطلاعات دوربین ارتقایافته شیائومی 13 فاش شد

شرکت شیائومی در حال کار روی گوشی‌های هوشمند پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی شیائومی سری Xiaomi 13 است که احتمالا در اوایل نوامبر سال جاری عرضه خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیجیتال چت استیشن به تازگی اطلاعات جدیدی را درباره سری 13 شیائومی و دوربین چندگانه 50 مگاپیکسلی آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که سری 13 شیائومی به دوربین‌های چندگانه 50 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. یعنی احتمالا در این سری از گوشی‌های شیائومی یک مدل با دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و مدل دیگری با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

طبق اطلاعات منتشرشده،  ممکن است که این دستگاه‌ها با نام‌های احتمالی Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro وارد بازار چین شوند. همچنین به نظر می‌رسد که مدل پرو سری 13 شیائومی از دوربین‌های اصلی و تله فوتو ارتقا یافته برخوردار خواهد بود.

گفتنی است که بسیاری از منابع از حضور یک مدل دیگر در گوشی‌های سری 13 شیائومی نیز خبر داده‌اند. این گوشی احتمالا با نام شیائومی 13 اولترا عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که شیائومی 13 اولترا نیز از سنسورهای دوربین ارتقا یافته استفاده خواهد کرد.

آریاک سفر

اطلاعات دیگری هم از این گوشی شیائومی در گزارش‌ها وجود دارد که می‌گویند گوشی شیائومی 13 دارای یک صفحه نمایش 6.36 اینچی با لبه‌های خمیده از نوع آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این در حالی است که شیائومی 13 پرو به صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ E6 با لبه‌های خمیده و از نوع آمولد مجهز خواهد شد که این صفحه نمایش از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این هر دو دستگاه احتمالا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره خواهند بود. گفته می‌شود که احتمالا این سری شیائومی دارای یک واحد باتری خواهد بود که از شارژ 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی پرچمدار شیائومی پس از رونمایی، عرضه جهانی خواهد شد. تا آن زمان، خرید گوشی شیائومی از نمایندگی‌های شیائومی ممکن است. در ادامه قیمت گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز