قیمت روز پرفروش ترین گوشی های موبایل بازار

طبق اعلام برخی اخبار گوشی موبایل جدید آی کیو 00 10 پرو که ماه آینده رونمایی خواهد شد، از شارژسریع 200 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام برخی منابع سری جدید گوشی های آی کیو 00 10 به شارژ سریعی مجهز خواهند شد که 0 تا صد درصد آن فقط 12 دقیقه طول می‌کشد. همچنین این محصول اولین گوشی خواهد بود که با پردازنده پرچمدار اسپندراگون 8پلاس نسل 1 تولید و ارائه می‌شود. بر اساس دیگر اطلاعات این محصول دارای صفحه نمایش انعطاف‌پذیر 2 کا با نرخ نوسازی 120 هرتزال تی پی او نیز خواهد بود.

در ادامه با بررسی وضعیت روز بازار موبایل، به قیمت و مشخصات برخی از پرفروش‌ترین موبایل های 4 برند سامسونگ، اپل، شیائومی و هوآوی می‌پردازیم؛

محبوب‌ترین گوشی‌های موبایل سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ13 اس ام با ظرفیت 64 گیگابایت یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ است که با قیمتی معادل 4 میلیون و 100 هزارتومان قابل خریداری است. دیگر گوشی موبایل سامسونگ که مخاطبان بسیاری خریداری کرده‌اند مدل گلکسی آ32 با ظرفیت 128 گیگابایت است که برای خرید آن باید مبلغی معادل 5 میلیون و 950 هزارتومان پرداخت کرد. گوشی موبایل سامسونگ مدل آ53 با ظرفیت 256 گیگابایت نیز از دیگر پرفروش‌های این برند است که امروز با مبلغی معادل 10 میلیون و 599 هزارتومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

از ویژگی‌های آیفون 15 تا قیمت پرفروش‌ترین‌ها

با آنکه تا زمان رونمایی آیفون 14 چندماهی مانده است، اطلاعاتی راجع به آیفون 14 همچنین آیفون 15 فاش شده است. طبق گفته‌ها احتمال دارد آیفون 15 پرومکس به دوربینی با مکانیسم پریسکوپی مجهز شود. براساس همین اطلاعات احتمالا در آیفون 14 دو حفره دایره‌ای بیضی مانند به جای بریدگی نمایشگر قرار بگیرد ولی آیفون 15 بدون بریدگی  نمایشگر تولید می‌شود.

در حال حاضر قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل اپل از این قرار است؛

اقتصادی‌ترین مدل اپل یعنی آیفون اس ای 2022 پرفروش‌ترین محصول  این برند است که با قیمتی معادل 16 میلیون و 700 هزارتومان عرضه می‌شود. گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرومکس با حافظه 256 گیگابایت دیگر گوشی پرطرفدار این برند است که امروز قیمتی معادل 52 میلیون و 300 هزارتومان دارد. دیگر مدل محبوب اپل آیفون 13 128گیگابایت است که با مبلغی معادل 35 میلیون و 200 هزارتومان ارائه می‌شود.

کدام محصول شیائومی محبوب‌تر است؟

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 11 با ظرفیت 128 گیگابایت اولین محصول پرفروش این برند است که با قیمت 5 میلیون و 159 هزارتومان به فروش می‌رسد. دیگر مدل پرطرفدار این برند 11 لایت 5 جی ان ای اعلام شده که قیمت آن در حال حاضر 7 میلیون و 79 هزارتومان است. مدل 11 تی 2018 شیائومی نیز از محبوب‌ترین‌‌های این برند، قیمتی معادل 8 میلیون و 219 هزارتومان دارد.

علاقمندان به هوآوی بیشتر طرفدار کدام مدل هستند؟

با آنکه در حال حاضر محصولات هواوی در بازار تنوع آنچنانی ندارند ولی باز هم افرادی به این برند علاقه‌مندند و ترجیحشان گوشی‌های هوآوی است؛ گوشی موبایل هواوی مدل وای 5 پی با ظرفیت 32 گیگابایت پرطرفدارترین مدل هواوی است که یکی از گوشی‌های اقتصادی این برند به حساب می‌آید و با قیمتی معادل 2 میلیون  و 70 هزارتومان به فروش می‌رسد.

دومین محصول هواوی که خریداران بسیاری به خود جذب کرده مدل نوآ9 با ظرفیت 128 گیگابایت است که در حال حاضر قیمت آن 10 میلیون و 900 هزارتومان است. گوشی موبایل هواوی وای 6 پی نیز دیگر مدل پرفروش این برند به حساب می‌آید که برای خرید آن باید مبلغی معادل 3 میلیون و 500 هزارتومان پرداخت کرد.

آل دیجیتال

آل دیجیتال مرجعی برای خرید انواع گوشی موبایل و از جمله مراکز فروش رسمی گوشی هوآوی نیز بشمار میرود و براحتی میتوانید از آنها یک خرید مطمئن و عالی را تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آل دیجیتالاپلسامسونگشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز