قیمت روز طلا 1 اسفند 1401/ 29 میلیونی شدن نرخ سکه!

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 109 هزار و 800 تومان بالاتر رفت و به مرز 2 میلیون و 349 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 892 هزار تومان دیگر پیش رفت و در محدوده 29 میلیون و 743 هزار تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر روز نرخ سکه و طلا در حال پیشروی است و در این موضوع تاثیر نرخ دلار نسبت به اونس بیشتر است. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 2.2 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 844 دلاری رسید. برخی از فعالان بازار طلای جهانی معتقدند که نباید به رشد قیمتی این فلزگرانبها امید بست، زیرا این صعودها موقتی به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تداوم رشد نرخ سکه و حباب این فلزگرانبها

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 400 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 900 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز قبل 3.7 درصد بیشتر شد و در محدوده 10 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز پیش 1.98 درصد کاهش پیدا کرد و 5 میلیون و 100 هزار تومان شد.

روز گذشته حباب سکه به اوج خود رسید. با تداوم رشد نرخ سکه و تغییرات کم ارزش ذاتی آن، حباب این فلزگرانبها تقریبا 34 درصد شد. حباب سکه در ابتدای هفته تقریبا 30 درصد بود و هفته گذشته حول و حوش 25 درصد حرکت می‌کرد. رشد مداوم نرخ سکه سبب شده تا معامله گران در موقعیت فروش قرار نگیرند و این فلزگرانبها را نگهداری کنند. عدم تمایل معامله گران به فروش سکه سبب شده تا حباب قیمتی این فلزگرانبها رشد قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز