قیمت روز دلار 4 دی 1401/ قرارگیری نرخ ارز در میانه کانال 39 هزار تومانی

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به دیروز رشد 0.5 درصدی داشت و به مرز 39 هزار و 500 تومانی رسید. اما بررسی نرخ دلار بازار متشکل نشان دهنده این است که قیمت این ارز نسبت به سه روز قبل 6 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 36 هزار و 219 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها دلار به سرعت در حال پیشروی در مرزهای بالای قیمتی است و هیچ توقفی ندارد. برخی از کارشناسان بازار ارز بر این باورند که امکان صعود قیمت دلار بالای مرز 40 هزار تومانی وجود دارد. به نظر همین افراد، در صورت وقوع چنین اتفاقی، خریداران جدیدی وارد بازار می‌شوند و این موضوع باعث رشد بیشتر نرخ ارز خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

رشد قیمت دلار و خریدهای هیجانی چه عواقبی دارد؟

در شرایط کنونی برخی از افراد به منظور حفظ ارزش سرمایه خود، اقدام به خرید دلار می‌کنند. اما به نظر گروهی از تحلیلگران ارزی، شرایط کنونی برای ورود خریداران جدید مناسب نیست. زیرا این امکان وجود دارد تا با اقدامات غیرمنتظره بازارساز فشار فروش افزایش پیدا کند و یکباره نرخ دلار دچار ریزش شود. همین اتفاق باعث ضرر بیشتر سرمایه گذاران جدید خواهد شد. با این حال این مورد تنها پیش بینی است و ممکن است این اتفاق رخ ندهد و سرمایه گذاران جدید هم با خرید هیجانی خود سود ببرند!

آریاک سفر

اما در صورتی که به هر دلیلی قیمت دلار کاهش پیدا کند و به پایین مرز 38 هزار و 800 تومانی برسد، احتمال افت بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو نیز با قیمت دلار همگام شد. قیمت پوند نسبت به دیروز 1.86 درصد دیگر بالا رفت و به مرز 47 هزار و 419 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز قبل 0.5 درصد بیشتر شد و در محدوده 41 هزار و 952 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز دلار 4 دی 1401/ قرارگیری نرخ ارز در میانه کانال 39 هزار تومانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز