قیمت روز بیت کوین 28 اسفند 1401/ نرخ رمزارز مشهور در مسیر اصلاح قرار می گیرد؟

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 41 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 27 هزار و 360 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین نشان می‌دهد این رمزارز 28.94 درصد رشد پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل‌های روزهای گذشته از بیت کوین، همانطور که پیش بینی شده بود، بازار این رمزارز به محدوده مقاومتی مهمی رسیده است. تحلیلگران و فعالان بازار بیت کوین بر این باورند با توجه به پیشروی حال حاضر، احتمالا این رمزارز یک اصلاح کوتاه مدت خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بسیاری از تحلیلگران و فعالان معتقدند با توجه به شرایط حال حاضر اقتصاد جهانی، هیچ سرمایه گذاری بهتر از بیت کوین و آلت کوین‌ها نیست. رایان سلکیس، یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها، اخیر پیش بینی کرده که بیت کوین صعود کاملا جدیدی را آغاز خواهد کرد. سلکیس در صفحه توییتر خود اعلام کرده نرخ بیت کوین طی 12 ماه آینده به محدوده 100 هزار دلار خواهد رسید. هم اکنون پیش بینی 100 هزار دلاری رایان فاصله زیادی دارد، اما تحلیلگران و طرفداران دیگر بیت کوین نیز پیش بینی‌های مشابهی ارائه داده‌اند. حتی گروهی بیت کوین را به عنوان بهترین پول در نظر گرفته‌اند. مساری در روز اخیر بیان کرده که بیت کوین در بحبوحه کاهش ارزش دلار آمریکا به عنوان پول سالم در نظر گرفت.

آریاک سفر

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.48 درصد کمتر شده و به مرز 1.16 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها نیز در یک شبانه روز اخیر 28.66 درصد کاهش داشته و در محدوده 61.52 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بیت کوین بخش عمده بازار رمزارزها را در دست دارد و بعد از آن اتریوم سرآمد ارزهای دیجیتال است.

امکان معامله مطمئن ارزهای دیجیتال در اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در بستر مناسب و مطمئن درست است. در صورتی که به دلیل عدم پرداخت کارمزد به سایت‌های جعلی و کلاهبردار روی آورید، تمامی سرمایه شما از دست خواهد رفت. در صورتی که مایل به معامله انواع ارزهای دیجیتال هستید، کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج سر بزنید. بالغ بر 1 میلیون کاربر ایرانی از خدمات این وبسایت استفاده کرده و از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه رضایت دارند. کاربران از طریق این سایت علاوه بر معامله بیت کوین، امکان معامله بیشتر از 700 رمزارز دیگر را نیز دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز