قیمت روز بیت کوین 20 بهمن 1401/ نرخ ارز دیجیتال معروف جهش پیدا می کند؟

امروز بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 151 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 726 دلاری رسید. رکت کپیتال، یکی از تحلیگران بازار رمزارزها، پیش بینی کرده که به زودی این کاهش قیمتی تمام می‌شود و نرخ بیت کوین در ماه آینده جهش زیادی را به ثبت خواهد رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در ماه ژانویه یک صعود طولانی مدت را تجربه کرد، اما اکنون اندکی از مواضع صعودی عقب نشینی کرده است. به نظر برخی از کارشناسان و تحلیلگران، اصلاح قیمتی بیت کوین بعد از یک دوره صعود طبیعی است، زیرا معمولا حرکت‌های قدرتمند صعودی برای یک بازه زمانی طولانی دوام نخواهند داشت. کپیتال معتقد است که بیت کوین در صورتی از روند نزولی اصلی خارج خواهد شد که در ماه جاری از مرز 26 هزار و 500 دلاری فراتر برود. اکنون این رمزارز به منظور رسیدن به قیمت ذکر شده، باید مقاومت 22 هزار و 800 دلاری را پشت سربگذارد. بعد از آن نوبت به تست مرز قیمتی 24 هزار و 600 دلار می‌رسد. به نظر کپیتال، احتمالا بیت کوین در ماه مارس مرز قیمتی 26 هزار و 500 دلاری را تجربه کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی از سرمایه گذاران منتظر کاهش بیشتر قیمت بیت کوین هستند تا بر میزان دارایی‌های خود اضافه کنند و در بلندمدت این رمزارز را نگه دارند. البته همیشه کاهش قیمتی، حتی به میزان جزئی، روی ذهن سرمایه گذاران تازه وارد و کوتاه مدت اثر منفی می‌گذارد و به همین دلیل برخی از این گروه معامله گران در موقعیت فروش قرار می‌گیرند. همین موضع سرمایه گذاران کوتاه مدت، فرصت خوبی را برای معامله گران بنیادی و نهنگ‌های بازار فراهم و شرایط برای خرید هر چه بیشتر آن‌ها ایجاد می‌کند.

بهره مندی از بازار رمزارزها با اوکی اکسچنج

علاقمندان به بازار رمزارزها که در ایران حاضر هستند، به نسبت دیگر فعالان کار دشواری دارند. زیرا ایرانیان به دلیل تحریم امکان استفاده از خدمات همه جانبه صرافی‌های بزرگی مانند کریپتو کارنسی، کوینکس و … را ندارند. با این حال شرایط خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها برای کاربران ایرانی محدود نیست و علاقمندان به منظور استفاده از خدمات رمزارزی باید از طریق یک بستر مطمئن اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک بستر امن برای معاملات رمزارزی است که بالغ بر 1 میلیون مشتری از نقاط مختلف کشور جذب کرده و توانسته بستری مطمئن را برای انجام معاملات رمزارزی فراهم کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز