قیمت روز ارز دیجیتال 9 فروردین 1402

روز گذشته بازار رمزارزها شرایط مساعدی نداشت و ریزش قیمت ارز دیجیتال مهم بازار اتفاق افتاد. این کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در اثر انتشار خبری مبنی بر شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا از صرافی بایننس و چانگ پنگ ژئو رخ داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها سال 2022 شرایط مساعدی نداشت و قیمت ارز دیجیتال مهم این بخش نزول پیدا کرد. اما از ابتدای سال 2023 بازار رمزارزها اوضاع مساعدی پیدا کرد و اندکی شرایط آن مساعد شد. البته از ابتدای سال تاکنون اتفاقاتی رخ داده که بازار رمزارزها را با چالش مواجه کرده است. مهم‌ترین اتفاق روز گذشته به وقوع پیوست که باعث ریزش ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال شد. روز گذشته خبری مبنی بر شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا علیه بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال و مدیرعامل آن منتشر شد. به اعتقاد این کمیسیون، صرافی بایننس و مدیرعامل آن، بسیاری از مقررات آمریکا را نقض کرده‌اند. انتشار این خبر بدون تایید صحت و سقم و چگونگی پیش روی آن کافی بود تا قیمت ارز دیجیتال مهم بازار پایین کانال 27 هزار دلاری قرار بگیرد و سایر رمزارزها نیز از این شرایط تاثیر بپذیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بازار ارزهای دیجیتال طی دو هفته اخیر پیشروی مساعدی داشت و وضعیت خوبی پیدا کرده بود.

آریاک سفر

امروز اندکی شرایط رمزارزهای مطرح بازار بهتر شده است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 24 دلار بالا رفته و در محدوده هزار و 804 دلاری قرار دارد. براساس گزارش عملکرد اتریوم، قیمت آن طی یک هفته گذشته 47 دلار رشد داشته است. طبق تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 822 دلاری عبور کند، امکان پیشروی بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

با وجود ریزش قیمتی اتفاق افتاده در بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر، برخی از دیگر ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده نیز شرایط مساعد خود را حفظ کردند. فلر یکی از این ارزهای دیجیتال بود که دیروز رشد قیمتی خوبی داشت. قیمت فلر فاینانس هم اکنون در محدوده 0.17 دلار قرار دارد و نسبت به دیروز 11.69 درصد رشد کرده است. گزارش عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 6.4 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومت اولیه 0.17 درصدی عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز