قیمت روز ارز دیجیتال 7 اسفند 1401

کاهش قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم باعث شد تا مجددا بازار رمزارزها به چالش کشیده شود. دیروز با کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مهم دیگر، ارزش کل بازار کریپتو نزدیک 40 میلیار دلار نزول کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت ارز دیجیتال معروف بازار طی 24 ساعت کانال 24 هزار دلاری را ترک و تا مرز 23 هزار دلاری عقب نشینی کرد. همین مسئله ضرر سنگینی را برای سرمایه گذاران این رمزارز در پی داشت و خسارت چند میلیارد دلاری در پی داشت. به نظر کارشناسان و تحلیلگران، این ریزش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در پی انتشار گزارش شاخص تورمی هزینه‌های مصرف شخصی آمریکا به وجود آمد. در حال حاضر نرخ ارز دیجیتال معروف بازار به پایین‌ترین میزان ده روز گذشته رسیده است. گاوهای بازار تلاش زیادی کردند تا مانع از افت بیشتر قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال شوند، اما موفق نشدند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این اتفاقی در حال رخ داده، در انتهای هفته گذشته، بازار رمزارزها رشد خوبی را تجربه کرد و بار دیگر امیدواری بین دارندگان ارزهای دیجیتال مختلف شکل گرفت. اما در حال حاضر دلواپسی جدیدی برای دارندگان بیت کوین و دیگر رمزارزها به وجود آمده است.

آریاک سفر

دیروز اتریوم نیز کاهش قیمتی را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 21 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 600 دلاری رسیده است. با کاهش قیمتی روز قبل، عملکرد یک ماهه اتریوم نیز وارد فاز منفی و تقریبا 0.3 درصد نزولی شد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ اتریوم از مقاومت هزار و 604 دلاری عبور کند، امکان تداوم رشد قیمتی ان دور از انتظار نخواهد بود.

پالیگان یکی از رمزارزها مورد توجه بازار است که این روزها توانسته نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند. این ارز دیجیتال تا حدی پیشروی داشته و برخی آن را جایگزین اتریوم معرفی کرده‌اند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز گذشته 4.96 درصد بیشتر شده و به مرز 1.27 دلاری رسیده است. نگاهی به عملکرد این رمزارز، رشد 16.51 درصدی آن را طی یک ماه اخیر نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ این ارز دیجیتال از مرز 1.27 دلاری عبور کند، احتمال تداوم رشد آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز