قیمت دلار 200 تومان ارزان شد و یک کانال سقوط کرد

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز امروز با کاهش 200 تومانی مواجه شده و اسکناس آمریکایی به کانال 27 هزار تومانی سقوط کرده است.

به گزارش کاماپرس، با وجود تقویت نسبی شاخص دلار در برابر سایر ارزهای بین المللی در معاملات امروز بازارهای جهانی، قیمت دلار در بازار آزاد تهران امروز پنجشنبه 8 آبان ماه 1399 با کاهش مواجه شده و در شیب نزولی قرار گرفته است.

آنچه این روزها قیمت ارز را در میان دلالان میدان فردوسی دچار نوسان می کند نظرسنجی هایی است که تاکنون بایدن را پیروز رقابت انتخابات آمریکا معرفی می کردند اما اکنون برخی از آنها ترامپ را پیروز می دانند.

علاوه بر این بازارساز بازار ارزی کشور یعنی بانک مرکزی نیز با تزریق سنگین ارز به بازار که بر اساس اطلاعیه های رسمی این بانک بالغ بر روزانه 70 میلیون دلار است، تلاش می کند مقاومت دلار را در برابر ریزش بشکند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار با کاهش 200 تومانی امروز خود در بازار آزاد به ۲۷,۸۰۰ تومان- بیست و هفت هزار و هشتصد تومان – رسیده است که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۲ درصدی را نشان می دهد.

آریاک سفر

قیمت یورو هم در بازار آزاد امروز کاهشی بوده و نرخ یورو با کاهش ۰.۰۵ درصدی، از ۳۲,۹۰۵ (سی و دو هزار و نهصد و پنج ) تومان به ۳۲,۸۹۱ (سی و دو هزار و هشتصد و نود و یک ) تومان رسیده است.

درهم امارات (حواله) امروز برخلاف روال معمول با دلار همراهی نکرده است و با افزایش ۴.۴ درصدی، از ۷,۶۹۰ (هفت هزار و ششصد و نود ) تومان به ۸,۰۴۴ (هشت هزار و چهل و چهار ) تومان رسیده است.

ضمنا قیمت لیر ترکیه با کاهش ۰.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۵۴۰ (سه هزار و پانصد و چهل ) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز