قیمت دلار روز 13 مرداد 1401/ تغییر جو بازار ارز تحت تاثیر برجام

دلار با انتشار خبر آغاز مذاکرات بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا، کاهشی شد و حتی در ساعاتی از معاملات دیروز به پایین کانال 31 هزار تومانی رسید. در حال حاضر قیمت دلار نسبت به روز قبل 0.6 درصد بیشتر شده و در محدوده 31 هزار و 340 تومانی قرار دارد. نرخ ارز بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 0.01 درصد کم شد و در محدوده 27 هزار و 780 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته هیجان معامله گران در اثر انتشار اخباری مبنی بر مذاکره و توافق بالا رفت و فشار فروش زیاد شد. رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا، اعلام کرده که آماده سفر به وین برای گفت و گو درباره متن جوزپ بورل است. شدت فشار فروش به حدی بود که حتی قیمت دلار در مقاطعی از ساعات معاملاتی دیروز نزدیک مرز 30 هزار تومانی قرار گرفت. برخی منابع از آغاز مذاکره ایران و آمریکا در روز پنج شنبه، بیستم مردادماه، خبر داده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

معامله گران ارز فعلا احتیاطی عمل می‌کنند

علاوه بر این موارد، با نزدیک شدن به تعطیلی تاسوعا و عاشورا، بسیاری از معامله گران ترجیح می‌دهند تا معاملات سنگینی نداشته باشند. در صورتی که قیمت دلار بار دیگر به سمت محدوده 31 هزار و 200 تومانی عقب نشینی کند، شرایط برای کاهش بیشتر نرخ آن فراهم خواهد شد و احتمالا سطح حمایتی بعدی آن در کانال 30 هزار تومانی و محدوده 30 هزار و 800 تومان خواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو نیز بالا رفت. قیمت پوند نسبت به دیروز 0.7 درصد بیشتر شد و به مرز 38 هزار و 570 تومانی رسید. نرخ یورو در مقایسه با روز قبل 0.7 درصد افزایش پیدا کرد و 32 هزار تومان شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز