قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان ماند

دلالان دلار امروز چهارشنبه پنجم آذرماه 1399 در حفظ قیمت اسکناس آمریکایی بالای مرز 25 هزار تومان موفق بودند و بر اساس گزارش رسانه ها، قیمت دلار با 300 تومان افزایش از سقوط به کانال 24 هزار تومان در امان ماند.

به گزارش کاماپرس، با توجه به ریزش دیروز قیمت دلار پیش بینی می شد امروز دلار وارد کانال 24 هزارتومانی شود اما این پیش بینی به حقیقت نپیوست. نوسان گیری از دلار اکنون به صورت محدود و با سود اندک در بازار ارز ادامه دارد و دیگر از سودهای آنچنانی و نوسان های شدید در بازار خبری نیست.

واسطه گران و دلالان بازار بیشترین سود خود را از افزایش های ناگهانی نرخ دلار و هجوم متقاضیان خرید به دست می آوردند اما اکنون دامنه تغییر قیمت در روزهای صعودی بازار بین 100 تا 300 تومان است و تعداد متقاضیان با گرانی در این بازه قیمتی افزایش چندانی ندارد.

رشد قیمت تمام ارزهای معتبر بازار

بنابه اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز، امروز  چهارشنبه 5 آذرماه 99 به ۲۵,۲۰۰ (بیست و پنج هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۹ درصدی داشته است.

آریاک سفر

دلار در بازار متشکل ارزی نیز امروز با افزایش ۰.۶۸ درصدی مواجه شد و از ۲۴,۴۶۰ (بیست و چهار هزار و چهارصد و شصت ) تومان به ۲۴,۶۲۹ (بیست و چهار هزار و ششصد و بیست و نه ) تومان رسید.

امروز نرخ یورو در بازار غیررسمی ارز نسبت به روز قبل ، با ۱۳۰ تومان افزایش، ۲۹,۶۴۸ (بیست و نه هزار و ششصد و چهل و هشت ) تومان نرخ گذاری شد.

شایان ذکر است قیمت درهم امارات (حواله) هم امروز با افزایش ۰.۷۱ درصدی، از ۶,۹۵۰ (شش هزار و نهصد و پنجاه) تومان به ۷,۰۰۰ (هفت هزار) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز