قیمت دلار در شیب گرانی قرار گرفت/افزایش 120 تومانی دلار و کاهش سایر ارزهای معتبر

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز پنجشنبه 24 مهرماه 1399 با 120 تومان افزایش مواجه شده و به 38 هزار و 800 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی که اوج گیری کرونا نفس تمام بازارها را بند آورده و معاملات در کل بازارها به صورت ملموسی کاهش یافته است واسطه ها و معامله گران بازار غیررسمی ارز امروز موفق شدند تنور گرانی دلار را گرم نگه دارند.

طرفداران افزایش نرخ دلار بیش از هر چیز به انتخاب مجدد ترامپ دل بسته اند و گرچه شواهد موجود بیشتر علیه این نظریه است تا موافق آن، باز هم نمی توان کاندیدای دموکرات ها را پیروز قطعی انتخابات پیش رو دانست و همین تردیدها تکیه گاهی برای بالا رفتن دلار در روزجاری شده است.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز پنجشنبه با 120 تومان افزایش به ۳۱,۸۰۰ (سی و یک هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۷ درصدی داشته است.

این درحالیست که یورو امروز با کاهش ۰.۰۸ درصدی، از ۳۷,۲۳۶ (سی و هفت هزار و دویست و سی و شش ) تومان به ۳۷,۲۰۸ (سی و هفت هزار و دویست و هشت ) تومان رسید.

آریاک سفر

در بازار امروز سایر ارزهای معتبر نیز برعکس دلار حرکت کردند و  اغلب با کاهش مواجه شدند به نحوی که پوند نسبت به روز قبل ، با ۷۰ تومان کاهش، ۴۱,۲۴۷ (چهل و یک هزار و دویست و چهل و هفت ) تومان نرخ گذاری شد. قیمت دلار کانادا هم با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۴,۰۹۸ (بیست و چهار هزار و نود و هشت ) تومان معامله شد.

ضمنا دلار استرالیا امروز با کاهش ۱.۰۳ درصدی، از ۲۲,۹۰۱ (بیست و دو هزار و نهصد و یک ) تومان به ۲۲,۶۶۷ (بیست و دو هزار و ششصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار  ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز