قیمت تارا دنده ای ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو سرانجام قیمت تارا دنده ای را در اسناد منتشر شده در سایت کدال مربوط به اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، پیش از این قیمت های مختلفی در گزارش های ایران خودرو در وبسایت کدال دیده می شد. اما حالا می بینیم که آخرین قیمت این سدان ملی پیش از اعمال افزایش قیمت های خرداد ۱۴۰۰، اعلام شده است.
شرکت ایران خودرو تعداد ۱۵۴ دستگاه خودرو تارا در اردیبهشت ۱۴۰۰ تولید کرده است. این شرکت طی 2 ماه فروردین و اردیبهشت ماه سالجاری، تیراژ تولید محصول جدید خود را ۱۸۸ دستگاه اعلام کرده است.
علاوه بر این، گروه صنعتی ایران خودرو قیمت مصوب تازه برای تارا دنده ای – با توجه به مصوبه جدید شورای رقابت – در کارخانه را ۲۵۶ میلیون تومان اعلام کرده و این قیمت در اسناد منتشر شده در سایت کدال نیز منعکس شده است.

بهای تمام شده تارا چقدر است؟

بر این اساس و با مدنظر قرار دادن قیمت مذکور برای تارا دنده ای در اردیبهشت ۱۴۰۰ ، می توان گفت که بهای تمام شده این خودرو با احتساب سایر هزینه ها همچون مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شهرداری، هزینه شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و … به حدود ۲۹۴ میلیون تومان خواهد رسید.

آریاک سفر

برآورد قیمت نهایی با توجه به مصوبه شورای رقابت

بنا به اعلام اسب بخار، ضمنا در نظر داشته باشید که این قیمت پیش از ابلاغ مجوز افزایش قیمت بوده و بدیهی است که ایران خودرو برای خرداد ۱۴۰۰، می تواند تا قیمتی با افزایش چند درصدی را در نظر بگیرد. با توجه به بخشنامه اخیر شورای رقابت، این امکان وجود دارد که قیمت تمام شده ایران خودرو تارا دنده ای در خرداد ۱۴۰۰ ( با احتساب هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و… ) در محدوده ۳۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت تارا دنده ای ایران خودرو اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز