قیمت بیت کوین روز 2 تیر ماه 1401/ نظرات مختلف درباره آینده رمزارز معروف

قیمت بیت کوین هنوز نتوانسته از محدوده 20 هزار دلاری عبور کند. در حال حاضر نرخ بیت کوین با رشد 667 دلاری نسبت به روز قبل، در مرز 20 هزار و 699 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شدت ناامیدی و دلسردی در بین فعالان بازار کریپتو بیشتر شده و برخی دولت‌ها و مخالفان این بخش هم به این موضوع دامن می‌زنند. اخیرا یکی از روزنامه‌های دولتی چین برای دلسرد کردن مخاطبان خود از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پیش بینی‌های عجیبی را ارائه داده است. همین روزنامه به سرمایه گذاران بخش کریپتو اعلام کرده که به زودی ارزش بیت کوین صفر خواهد شد! به اعتقاد این مطبوعات چینی، بیت کوین چیزی جز یک رشته کدهای دیجیتالی نیست و بازده سرمایه گذاری در آن عمدتا از خرید و فروش در سقف قیمت آن به دست می‌آید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما هنوز برخی تحلیلگران بازار کریپتو نسبت به آینده بیت کوین و دیگر رمزارزها امیدوار هستند و اعلام می‌کنند که مرگ بیت کوین فرا نرسیده است. در حال حاضر نبردی بین گاوها و خرس‌ها بازار در مرز 20 هزار دلاری درگرفته و به همین دلیل قیمت بیت کوین در این محدوده بالا و پایین می‌شود.

آریاک سفر

چگونه فورا رمزارزها را مبادله کنیم؟

برخی معتقدند شرایط کنونی برای سرمایه گذاران زیرک بازار مساعد است و آن‌ها با پیش بینی‌های مختلف، اقدام به خرید انواع رمزارز می‌کنند. کاربران ایرانی نیز می‌توانند با درگاه اوکی اکسچنج علاوه بر بیت کوین سایر رمزارزهای مورد نظر خود را بخرند و به عنوان سرمایه نگهداری کنند. افرادی که در این بخش فعالیت دارند، با گزینه تبادل سریع امکان خرید و فروش آنی بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند. در قسمت تبادل سریع، ریت، نوع تبادل و وضعیت خرید درج می‌شود. ضمنا زمان دریافت وجه این نوع تبادل فوری است.

اطلاعات عمومی:

آیا رخدادهای کنونی بازار رمزارزها به نفع سولانا است؟

برخی سرمایه گذاران رویدادهای کنونی بازار رمزارزها را فرصت مناسبی برای سکه باارزش سولانا می‌دانند. این گروه معتقدند که سولانا می‌تواند یک معامله خوب باشد و دلیل آن نیز به پشتیبانی قوی این ارز دیجیتال با بلاکچین خوب است. ضمن اینکه برخی سرمایه گذاران نهادی جهان همچنان از این رمزارز به خوبی حمایت می‌کنند. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا برخی به خرید سولانا روی آورند، کاهش نرخ آن تا اندازه کنونی است. سولانا کمتر وقتی کاهش قیمتی مانند زمان حاضر را تجربه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز