قیمت بیت کوین روز 15 شهریورماه 1401/ معامله گران رمزارز برتر همچنان در انتظار آینده روشن

شرایط مختلف اقتصادی و سیاسی باعث شده تا همچنان بیت کوین در کانال 19 هزار دلاری به سر ببرد. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 180 دلار بیشتر شده و در محدوده 19 هزار و 924 دلاری قرار دارد. این روزها سرمایه گذاران بیت کوین منتظر سخنرانی و اتفاق‌های خاص و کلان هستند و محتاطانه عمل می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی کارشناسان و فعالان بازار معتقدند، سرمایه گذاران بیت کوین برای رویدادهای کلان مهم این هفته انتظار می‌کشند. در چهار روز آینده سخنرانی‌های روسای کمیسیون بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی آمریکا اتفاق خواهد افتاد. این سخنرانی‌ها درخصوص انتشار کتاب فدرال رزرو و اظهارنظر در مورد فرمان اجرایی کریپتو جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا است. به نظر کارشناسان، این مسائل باعث خواهد شد تا بیت کوین در آستانه یک حرکت بزرگ قرار بگیرد. بیشتر فعالان بازار کریپتو معتقدند حرکت بزرگ بیت کوین صعودی نخواهد بود و این رمزارز احتمالا بیش از پیش نزول قیمتی را تجربه خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نمودارهای این روزهای بیت کوین نیز وضعیت خنثی را نشان می‌دهند. براساس شاخص قدرت نسبی، گاوها و خرس‌های بازار کنترلی روی وضعیت رمزارز معروف ندارد و هم اکنون حرکت قیمتی این ارز دیجیتال خنثی است.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.79 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 990.24 میلیارد دلار رسیده است. همچنان بیشتر بازار رمزارزها متعلق به بیت کوین است و بعد از آن اتریوم رتبه دوم را در دست دارد. امروز حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 33.90 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 64.99 میلیارد دلار رسیده است.

مختصری از خدمات و فعالیت‌های درگاه اوکی اکسچنج

مسائل تحریمی باعث شده تا کاربران ایرانی علاقمند به بازار رمزارزها به راحتی امکان خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را نداشته باشند. اما سایت معتبر اوکی اکسچنج این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

کاربران ایرانی با مراجعه به این درگاه ضمن مشاهده قیمت بیت کوین، اتریوم و …، به تحلیل‌های روز تمامی ارزهای دیجیتال مطرح بازار هم دسترسی دارند و می‌توانند در بستری امن به خرید و فروش رمزارزهای مورد نظرشان بپردازند. بالغ بر 1 میلیون کاربر ایرانی از خدمات گوناگون وبسایت اوکی اکسچنج استفاده کرده‌اند. تیم پشتیبانی این مجموعه در تمامی روزهای کاری به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز