قیمت بیت کوین روز 14 شهریورماه 1401/ آرامش نسبی بازار رمزارزها

بیت کوین هنوز در کانال 19 هزار دلاری قرار دارد و تاکنون نتوانسته مرز 20 هزار دلاری را به دست آورد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 126 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 19 هزار و 756 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون وضعیت بازار رمزارزها چندان نوسانی ندارد و تغییرات قیمتی جزئی رخ می‌دهد. بررسی نمودارهای قیمتی مختلف بیت کوین نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز طی چند روز گذشته در محدوده 19 هزار و 500 تا 20 هزار و 500 دلاری نوسان داشته است. روند قیمتی کنونی بیت کوین بیانگر این است که رمزارز مذکور تمایل چندانی برای حرکت بزرگ قیمتی در هر جهتی ندارد و بیشتر روی حفظ محدوده‌های قیمتی کنونی پافشاری می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که بیت کوین به سمت مرزهای پایین‌تر قیمتی حرکت، وضعیت این رمزارز فاجعه بار خواهد شد. شکست محدوده 17 هزار دلاری بیت کوین، کاهش بیشتر قیمتی این رمزارز را رقم خواهد زد. این مسئله روند نزولی بازار را به طور قابل توجهی طولانی خواهد کرد. زیرا شکل گیری و انباشت در مرحله پایانی بازارهای نزولی ماه‌ها به طول می‌انجامد.

آریاک سفر

اما اگر روند قیمتی بیت کوین صعودی شود و نرخ این رمزارز معروف به سمت کانال 21 هزار دلاری حرکت کند، شرایط به شکل دیگری رقم خواهد خورد. اما بیشتر کارشناسان و فعالان بازار بعید می‌دانند که در شرایط کنونی این ارز دیجیتال حرکت گسترده‌ای به سمت مرز 21 هزار دلاری داشته باشد.

در حال حاضر حجم کل بازار ارزهای دیجیتال 9.3 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 48.51 میلیارد دلار رسیده است. بیت کوین بیشتر بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

کمترین میزان خرید و فروش رمزارزها چقدر است؟

خرید و فروش بیت کوین یک کار پردقت و در عین حال ساده است. افرادی که از طریق سایت اوکی اکسچنج نسبت به این موضوع اقدام می‌کنند باید اطلاعات هویتی آن‌ها مورد تایید قرار گرفته باشد. در صورت تایید هویت، امکان شارژ کیف پول ریالی و تبادل و خرید و فروش انواع رمزارز وجود دارد. مدت زمان ارسال کوین‌ها به کیف پول کاربران اوکی اکسچنج، بسیار کم بوده و در واقع این کار آنی انجام می‌شود. لازم به ذکر است حداقل مبلغ خرید و فروش انواع کوین‌ها از طریق سایت اوکی اکسچنج تقریبا معادل 20 دلار به ریال ایران اعلام شده و کمتر از این مقدار امکان خرید و فروش وجود ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز