قیمت بیت کوین به رکورد جدید 68 هزار دلاری رسید!

سرانجام پس از فراز و نشیب‌های زیادی که دولت‌ها و اشخاص معروف برای قیمت بیت کوین ایجاد کردند، این رمزارز پرطرفدار سقف تاریخی خود را پشت سر گذاشت و در محدوده قیمتی 68 هزار و 12 دلاری قرار گرفت. علت رشد قیمت این ارز دیجیتال فشارهای تورمی و قابلیت این دارایی‌ها در جذب اثرات تورمی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط بازار ارزهای دیجیتال پررونق‌تر از همیشه است و به نظر این بازار در کنار بازار طلا مکمل خوبی برای دفع اثرات تورمی محسوب می‌شود. بعضی تحلیلگران معتقدند که رشد قیمتی بیت کوین با فشار تورمی رابطه دارد و بنابراین در حال حاضر رمزارزها در کنار طلا مانند موانع تورمی عمل می‌کنند.

طبق اطلاعات موجود بیت کوین طی دو هفته گذشته قیمت‌هاسی را به ثبت رساند که بی‌سابقه بود. تعدادی از تحلیلگران رمزارزها، علت اصلی رشد قیمت این دو ارز دیجیتال مهم را ترس از وقوع ابرتورم عنوان کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

آیا پیش‌بینی پلن بی به واقعیت تبدیل می‌شود؟

در کنار بیت کوین، قیمت اتریوم هم رکود زد و به بالاترین مقدار خود رسید. اتریوم به عنوان دومین رمزارز پرمتقاضی بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که در حال حاضر به محدوده 4 هزار و 788 دلاری رسیده و نسبت به روز گذشته 5 دلار رشد قیمت داشته است.

رشد سریع نرخ بیت کوین بار دیگر انتظارات را درباره 100 هزار دلاری شدن آن تا قبل از کریسمس بالا برد.

در صورتی که بیت کوین به محدوده قیمتی 100 هزار دلاری برسد مهر تاییدی بر پیش بینی خالق گمنام مدل انباشت، پلن بی، خواهد بود. پلن بی در ابتدای نوامبر امسال پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین قبل از پایان سال میلادی جاری به محدوده 100 هزار دلاری خواهد رسید.

تاکنون بیشتر حدس‌های پلن بی بر پایه مدل‌هایی که درباره نرخ بیت کوین ارائه داده درست یا نزدیک به واقعیت بوده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز