قیمت بیت کوین امروز 2 خردادماه 1401/ منتظر جهش نرخ رمزارز معروف باشیم؟

قیمت بیت کوین بالاخره خود را از کانال 29 هزار دلاری نجات داد و اکنون با رشد 1.57 درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده 30 هزار و 436 دلاری قرار دارد. نرخ بیت کوین تاکنون مرزهای بالایی منطقه پشتیبانی 28 هزار و 500 دلاری را حفظ کرده و به نظر قبل از رشد قیمتی آن یک الگوی کف دوگانه شکل خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از لحاظ تحلیل فنی، اگر نرخ بیت کوین نتواند منطقه مقاومتی 30 هزار و 600 دلاری را پشت سر بگذارد و این مقاومت را از بین ببرد، یک حرکت نزولی جدید را آغاز خواهد کرد. اولین منطقه حمایت قوی بیت کوین، در محدوده 30 هزار دلاری قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نظرات متناقصی و نوسانات قیمت بیت کوین

نظرات افراد معروف و سرشناس دنیای فناوری اطلاعات هم درباره ادامه رشد قیمتی بیت کوین و به طور کلی بازار رمزارزها متفاوت است. اخیرا ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، از بیت کوین حمایت کرد و این موضوع باعث افزایش نرخ آن شد. به نظر ماسک در آینده ارزهای دیجیتال جای پول‌های سنتی را خواهند گرفت.

آریاک سفر

اما روزهای گذشته بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت، در گفت و گویی اعلام کرده که اعتقادی به بازارها رمزارزها ندارد و در آن سرمایه گذاری نمی‌کند. به نظر گیتس، ارزش شرکت‌ها به تولید محصولات باکیفیت و عرضه آن است و رمزارزها چنین ویژگی ندارند.

راهکاری مناسب برای آگاهی از اطلاعات ارزهای دیجیتال

هم اکنون شرایط بازار رمزارزها به گونه‌ای است که به راحتی امکان کلاهبرداری به صورت آنلاین وجود دارد. بنابراین افرادی که قصد هرگونه مبادله یا استفاده از ارزهای دیجیتال را دارند باید به وبسایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یکی از این وبسایت‌ها است که به راحتی امکان دسترسی به اطلاعات جدید بیشتر از 400 رمزارز را فراهم کرده و پشتیبانی آن به مشتریانم شاوره لازم را ارائه می‌دهد. این وبسایت بیشتر از یک میلیون مشتری در سراسر کشور دارد.

اطلاعات عمومی:

رمزارز ترا را بشناسید

ارز دیجیتال ترا یک پروژه بلاکچین- حوزه‌ای از فناوری اطلاعات- است که از سال 2018 در شرکت کره‌ای ترافرم توسط دانیل شین و کوون گسترش پیدا کرد. کاربرد این رمزارز برای برنامه‌های مالی استارتاپ‌ها مناسب به نظر می‌رسد. پشتوانه ترا دلار آمریکا است و به همین دلیل مورد توجه سرمایه گذاران رمزارزها قرار دارد. هدف اصلی این ارز دیجیتال کاهش نوسانات در حوزه ارزهای دیجیتال است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز