قیمت بیت کوین امروز 12 اردیبهشت ماه 1401 / بلاتکلیفی در بازار رمزارزها

بیت کوین در جریان رفت و برگشت‌های مداوم چند ماهه اخیر، امروز به کانال 38 هزار دلاری رسید. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 845 دلار بالاتر رفته و در محدوده 38 هزار و 714 دلاری قرار گرفته است. روز گذشته ترس معامله گران درباره افزایش فشار فروش بیت کوین بیش از پیش بالا رفته بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل ازارزدیجیتال، خنثی بودن وضعیت شاخص‌های پریمیوم تتر و نرخ تامین سرمایه بیانگر این است که تقاضای معامله گران خرد بازار برای خرید ارزهای دیجیتال بار دیگر در مسیر کاهشی قرار دارد. این قبیل مسائل به همراه دیگر عوامل مثل جنگ روسیه و اوکراین، وضعیت بورس آمریکا و … باعث شد تا بیت کوین در یک ماه اخیر وضعیت خوبی نداشته باشد و حتی نسبت به آوریل سال‌های گذشته، بدترین شرایط را تجربه کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مرز حمایتی مهم برای قیمت بیت کوین کدام است؟

جوردن لیندسی، بنیانگذار موسسه جی سی ال کپیتال، بیان کرده که بیت کوین در محدوده 35 هزار دلاری حمایت می‌شود. از لحاظ تحلیل تکنیکال، تا زمانی که حمایت 35 هزار دلاری شکسته نشود، شرایط بازار بیت کوین خنثی خواهد بود. به نظر تحلیلگران فنی، تا زمانی که مرز 35 هزار دلاری شکسته نشود، سایر عوامل اهمیت چندانی ندارند و تاثیر چندانی نخواهند داشت.

آریاک سفر

اطلاعات عمومی:

یو اس دی کوین چیست؟

رمزارز یو اس دی کوین به دست شرکت‌های سیرکل و کوین بیس ایجاد و هم اکنون مدیریت می‌شود. این ارز دیجیتال بر پایه دلار آمریکا بوده و جایگزینی برای دیگر استیبل‌هایی مثل تتر یا ترو یو اس دی است. این رمزارز باعث مبادله راحت‌تر می‌شود.

هم اکنون قیمت این کوین 0.99 یک دلار بوده و نسبت به روز گذشته هم هیچ تغییری پیدا نکرده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین امروز 12 اردیبهشت ماه 1401 / بلاتکلیفی در بازار رمزارزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز