قیمت بیت کوین از کانال 16 هزار دلاری بالاتر رفت؟/ قیمت 25 آبان ماه 1401

لست سکند

وضعیت بازار رمزارزها اندکی بهبود پیدا کرده و نرخ بیت کوین هم بالاتر رفته است. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 63 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 16 هزار و 839 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته ارزهای دیجیتال افت سنگین چند روز قبل را تا حدی جبران کردند و اندکی وضعیت بازار رمزارزها بهبود پیدا کرد. قیمت بیت کوین تحت تاثیر بحران اف تی ایکس یکباره نزول سنگینی را به ثبت رساند و وضعیت بازار آن دگرگون شد. اما برخی این اتفاق را به نفع بیت کوین و دیگر رمزارزهای رسمی بازار می‌دانند و معتقدند بحران اف تی ایکس  باعث بهبود وضعیت ارزهای دیجیتال معروف خواهد شد. مایکل سیلور، مدیرعامل سابق شرکت مایکرو استراتژی، در این باره اعلام کرده که فروپاشی اف تی ایکس در نهایت منجر به افزایش ارزش بیت کوین خواهد شد و هزاران رمزارز بی‌اعتبار را به مرور زمان از بازار ارزهای دیجیتال حذف خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سیلور معتقد است اگر همه چیز در یک فرآیند مشخص، قانونمند شود، دیگر کسی هزاران توکن رمزارزی نخواهد داشت و به جای آن فقط مالک چند توکن خواهد بود. اما تمامی این توکن‌ها معتبر هستند و این اتفاق در نهایت باعث رشد سریع‌تر بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

به گفته سیلور، این قانونمندی به معنای سختگیری بیش از اندازه نیست و اگر قوانین ناظر بر بازار رمزارزها بیش از اندازه سختگیرانه شوند، بازار رمزارزها شرایط مطلوبی پیدا نخواهد کرد و به مرز شکست کشیده می‌شود.

نگهداری انواع رمزارزها با کیف پول اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر بازار هستند یا مایلند این ارزهای دیجیتال را ذخیره کنند باید به وبسایت‌های معتبر در این حوزه مراجعه داشته باشند. اوکی اکسچنج یکی از این سایت‌های معتبر است که افراد با ساخت کیف پول در آن امکان نگهدار انواع کوین‌ها را دارند. افراد با کیف پول اوکی اکسچنج امکان نگهداری تمام کوین‌های موجود در لیست خرید و فروش این مجموعه را دارند.

همچنین افراد می‌توانند از کیف پول خارجی واریز کوین داشته باشند و کوین‌هایی که در لیست کیف پول اوکی اکسچنج وجود دارند را به کیف پول داخلی خود منتقل کرده و تا هر زمانی که مایل هستند نگهداری کنند. در صورتی که در این خصوص سوالی وجود داشته باشد، افراد می‌توانند آن را از پشتیبانی اوکی اکسچنج سوال کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز