قیمت اجاره ویلا و سوئیت در نوشهر

همزمان با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان بازار شمالی‌ها حسابی گرم شده و گردشگران زیادی به شهرهای پرطرفدار شمال کشور سفر می‌کنند. بندر نوشهر یکی از این شهرهای پرطرفدار است که به واسطه طبیعت بکر و امکانات بی‌نظیر آن به مقصد محبوب بسیاری از گردشگران تبدیل شده است.

نزدیکی نوشهر به شهرهای زیبایی چون کلاردشت و چالوس یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در این شهر محسوب می‌شود. اما قیمت اجاره خانه و ویلا در این شهر حدوداً چقدر است؟ کاماپرس با جستجو در سایت‌های اجاره ویلا قیمت‌ها را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*اقامتگاه بوم گردی نوشهر در نزدیکی روستای زیبای کندلوس قرار داشته و قیمت اجاره آن از شبی 150 هزار تومان آغاز می‌شود. رزرو اقامتگاه بوم گردی بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند سفر خود را در یک فضای ساده روستایی و در طبیعت سرسبز سپری کنند. سوئیت‌ها دارای یک پذیرایی، حمام، سرویس بهداشتی و یک اتاق خواب است. تلویزیون، اقلام بهداشتی، یخچال عمومی و پارکینگ از جمله امکانات این اقامتگاه است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

*قیمت اجاره یک ویلای دو خوابه که در فاصله 15 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد، شبی 550 هزار تومان است. این ویلا برای اقامت 4 تا 6 نفر مناسب بوده و حیاط آن به صورت مشترک قابل استفاده است. مبلمان، اجاق گاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، پارکینگ، کباب پز و اینترنت رایگان از جمله مزایای اجاره این ویلا محسوب می‌شود.

*اجاره ویلا مبله 160 متری در نوشهر مجهز به استخر آبگرم سرپوشیده شبی 600 هزار تومان است. این ویلای دوبلکس دارای سه اتاق خواب، سیستم صوتی، تلویزیون، اجاق گاز، فوتبال دستی و آلاچیق است. همچنین، مسافرانی که قصد برگزاری مراسم در این اقامتگاه را دارند می‌توانند با هماهنگی قبلی مراسم خود را اجرا نمایند.

*قیمت اجاره ویلای ساحلی نوشهر یک میلیون تومان برای یک شب است. این ویلا، فاقد اتاق خواب بوده و دارای یک تخت دو نفره است. اقامتگاه مذکور به ورزش‌های آبی پلاژ سیترا نزدیک بوده و دارای امکاناتی چون باربیکیو، مبلمان، تلویزیون و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است.

*واحد تک خوابه با منظره فضای سبز نوساز در شهر نوشهر با قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. ظرفیت استاندارد این واحد 2 نفره بوده و نظافت بسیار خوبی دارد. این اقامتگاه نیز دارای تلویزیون، مبلمان، توالت فرنگی و ایرانی، سیستم صوتی و اجاق گاز مجهز است.

*قیمت اجاره واحد ساحلی موج نوشهر با امکانات رفاهی از شبی دو میلیون تومان آغاز می‌شود. این واحد 105 متری دارای دو اتاق خواب، یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره است. امکان برگزاری مراسم تا ظرفیت 6 نفر مجاز بوده و 6 نفر امکان اقامت شبانه را دارند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت اجاره ویلا و سوئیت در نوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز