قیمت اتریوم روز 16 شهریور 1401/ پیش بینی اختلال بزرگ در بازار رمزارزها

لست سکند

اتریوم در آستانه مرج نوسانات قیمتی زیادی را تجربه می‌کند. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 63 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 515 دلار قرار دارد. بر اساس آخرین اطلاعات قیمت لحظه ای اتریوم، افرادی که یک سال گذشته این رمزارز را خریداری کرده‌اند، اکنون 2 هزار و 413 دلار متحمل زیان شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل فیبوناچی، اتریوم در حال حاضر سطح حمایتی سوم هزار و 448 دلاری را دارد و در صورتی نرخ این رمزارز کاهش بیشتری خواهد داشت که از این محدوده به پایین حرکت کند. به‌روزرسانی اتریوم و انتقال شبکه به مکانیسم اثبات سهام در آخرین مراحل خود قرار دارد. به اعتقاد برخی از کارشناسان، احتمال ایجاد اختلال بزرگ در شبکه دیگر ارزهای دیجیتال با این به روزرسانی دور از انتظار نخواهد بود. زیرا به نظر تعداد زیادی ماینر بیکار اتریوم در اثر این فرآیند شکل خواهند گرفت. اندی لانگ، مدیرعامل شرکت استخراج بیت کوین وایت راک، بیان کرده که با بیکار شدن ماینرهای اتریوم و ورود گسترده آن‌‌ها، سختی شبکه توکن‌های اثبات کار، افزایش و سودآوری استخراج آن‌ها نزولی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بنا بر گفته‌های لانگ، این انتقال به احتمال زیاد بسیاری از ماینرهای اتریوم را مجبور خواهد کرد که دست از کار خود بردارند و ریگ‌های استخراج گران قیمت خود را کنار بگذارند. لانگ با ادغام مخالفت شدیدی ندارد و علاقمند به مشاهده چگونگی نقش آفرینی طرف‌های عرضه و تقاضا در این دوره است.

راز آسمان پایتخت

بر اساس پیش بینی‌های مختلف به نظر شبکه اتریوم در بازه زمانی نوزدهم تا بیست و نهم شهریورماه به مکانیسم اثبات سهام منتقل خواهد شد. این انتقال یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

برخی ویژگی‌های وبسایت کیف پول من

افرادی که به بازار رمزارزها علاقه دارند و به بررسی قیمت لحظه ای اتریوم ، بیت کوین یا دیگر رمزارزهای معتبر احتیاج دارند، می‌توانند به وبسایت کیف پول من مراجعه کنند. در این سایت بالغ بر هزار و 500 رمزارز معتبر وجود دارند. کاربران می‌توانند به منظور داشتن معاملات معتبر و امن می‌توانند در این سایت‌ها احراز هویت شده و انواع ارز دیجیتال را معامله کنند.

معمولا احراز هویت در این بستر کمتر از 30 دقیقه انجام شده و افراد امکان معامله آسان را دارند. بالغ بر 1 میلیون کاربر ایرانی از خدمات این وبسایت استفاده کرده‌‌اند. علاقمندان با ورود به این سایت می‌توانند به خانواده 1 میلیونی کیف پول من بپیوندند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز