خودروی برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو از فردا تحویل می شود

بنا به اعلام مدیرعامل ایران خودرو، تحویل خودروی برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید فطر از فردا شنبه 24 خردادماه 99 آغاز می شود.

به گزارش کاماپرس، فرشاد مقیمی در پایان جلسه کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار که عصر امروز با حضور سرپرست وزارت صمت، معاونان این وزارتخانه، مدیران عامل صنایع خودروسازی کشور و نهاد‌های نظارتی برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: ما خودروهایی را در طرح فروش فوق العاده عید فطر پیش فروش کردیم که تعهد معوقی در آنها نسبت به مشتریان نداشتیم.

مدیرعامل ایران خودرو تعداد خودروهایی را که فردا – شنبه 24 خردادماه – به مشتریان قرعه کشی محصولات ایران خودرو  در طرح فروش فوق العاده عید فطر تحویل داده می شود را 1400 دستگاه اعلام کرد.

رشد 50 درصدی تحویل خودرو 

مقیمی با اشاره به رشد 50 درصدی تجاری سازی و تحویل خودرو در دو ماه و نیم ابتدای سال 99 بیان کرد:  از ابتدای امسال تاکنون ۹۷ هزار خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو تولید شده که در مقایسه با تولید ۸۱ هزار خودروی مدت مشابه سال گذشته، از رشد ۱۸ درصدی برخوردار بوده و این در حالی است که ما امسال به علت شیوع ویروس کرونا تولید خود را بعد از تعطیلات نوروز یک هفته دیرتر از سال گذشته آغاز کردیم که اگر این تاخیر یک هفته‌ای نبود تولید خودرو از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۱۱۰ هزار دستگاه می‌رسید.

آریاک سفر

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر صدا و سیما در جلسه کمیته امروز کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار با توجه به رشد ۵۵ درصدی تحویل محصولات گروه خودروسازی سایپا، مقرر شد تا موضوع تخصیص ارز مورد نیاز ترخیص قطعات خودرو با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و گمرک ایران پیگیری شود.

همچنین موضوع قیمت خودرو نیز یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیته خودرو بود که بر اساس آن مقرر شد تا جلسات مشترکی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان حمایت با شورای رقابت برگزار شود.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز