قدرت نمایی گوشی سامسونگ گلکسی A53 در برابر دو رقیب پر طرفدار دیگر (ویدیو)

گوشی های سری A سامسونگ چند سال است که در بازار حضور دارند و در این مدت محبوبیت زیادی در بین مردم جهان به دست آورده اند. یکی از گوشی های پرطرفدار این سری گوشی هوشمند گلکسی A53 است که جزو گوشی های میان رده محسوب می شود ولی می تواند با قیمتی بسیار کمتر، توانایی های یک گوشی پرچمدار را در اختیارتان بگذارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه گوشی هوشمند هوشمند گلکسی A53 با دو گوشی رقیبش یعنی پوکو ایکس 4 پرو و ویوو تی 1 پرو می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، گوشی هوشمند گلکسی A53 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خودش یعنی A52 ندارد و شرکت سامسونگ تلاش کرده است همان طراحی را با اندکی ارتقا به مشتریان جدید ارائه کند. در ساخت گوشی هوشمند گلکسی A53 نیز از بدنه پلاستیکی استفاده شده و برای محافظت از صفحه نمایش محافظ گوریلا گلس 5 به کار رفته است.

وزن گوشی گلکسی A53 با وزن مدل قبلی اش تفاوتی ندارد و هر دو 189 گرم وزن دارند، با این حال تفاوت های بسیار کمی در ابعاد دیده می شود. در گوشی گلکسی A53 ضخامت قدری کاهش پیدا کرده و طراحی آن به گونه ای است که کناره های فریم آن کمی خمیده است و با راحتی بیشتری می توان آن را در دست گرفت و استفاده کرد.

آریاک سفر

در پنل جلو گلکسی A53 یک صفحه نمایش 6.5 اینچی دیده می شود که در اطراف آن حاشیه بسیار باریکی وجود دارد و دوربین سلفی نیز در درون حفره ای جا گرفته است تا بخش قابل توجهی از پنل به صفحه نمایش اختصاص بیابد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز