قبل از خرید بیت کوین، بهترین کیف پول آن را بشناسید

قبل از انجام هر نوع معامله رمزارزی، بهتر است درباره مسائل مهم و مرتبط با آن‌ها آگاهی پیدا کرد. یکی از موارد حائز اهمیت قبل از خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری، شناسایی بهترین کیف پول برای نگهداری رمزارز مورد نظر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قبل از انجام هر نوع معامله رمزارزی، بهتر است درباره مسائل مهم و مرتبط با آن‌ها آگاهی پیدا کرد. یکی از موارد حائز اهمیت قبل از خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری، شناسایی بهترین کیف پول برای نگهداری رمزارز مورد نظر است.

به گزارش کاماپرس، برخلاف تصور بسیاری از علاقمندان به بازار رمزارزها، انواع کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال مختلف وجود دارد. بعضی کیف پول‌ها برای نگهداری رمزارزهای خاصی کاربرد دارند و مناسب هستند. به همین دلیل کارشناسان خبره بازار سرمایه توصیه کرده‌اند که افراد قبل از ورود به بازار و خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال، انواع کیف پول مناسب با رمزارز خود را شناسایی کنند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، در ادامه دو کیف پول مناسب این سازمان به شما معرفی خواهد شد؛

آریاک سفر

روش‌های مختلف نگهداری بیت کوین

به طور کلی سازمان بیت کوین دو روش جداگانه را به معامله گران این رمزارز توصیه می‌کند؛

کیف پول داغ: مدل کیف پول داغ برای نگهداری مقدار متوسط یا کم بیت کوین توصیه می‌شود. معمولا این کیف پول به صورت دیجیتالی در موبایل قابل ذخیره است و برای خرج کردن و دور زدن پول به کار می‌رود.

کیف پول سرد: افرادی که مقدار زیادی بیت کوین دارند و فقط به منظور حفظ ارزش سرمایه خود آن را خریداری کرده‌اند، بهتر است از کیف پول سرد استفاده کنند. این نوع کیف پول کاملا آفلاین بوده و در بهترین حالت جایگاه آن در گاوصندوق‌های نسوز داخل خانه است.

دو مورد از کیف پول‌های امن برای نگهداری بیت کوین

انتخاب بهترین کیف پول برای بیت کوین به شرایط وابسته است. مثلا تازه واردان بازار رمزارزها بهتر است کیف پولی را به کار ببرند که کار کردن با آن آسان باشد و از رمزارزهای مختلف پشتیبانی کند. برخی از معامله گران به کیف پولی احتیاج دارند که تحت وب باشد. گروهی دیگر کیف پول‌های قابل دسترسی در موبایل را می‌پسندند. به هر حال عوامل زیادی روی انتخاب و به کارگیری کیف پول موثر است.

بالغ بر صدها کیف پول برای بیت کوین و دیگر رمزارزها تعریف شده که برخی از آن‌ها طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌ها برای نگهداری بیت کوین تراست والت است. این کیف پول کاملا رایگان بوده و قابلیت نصب روی گوشی موبایل با سیستم اندروید و آی اُ اس را دارد. تراست والت تولید بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال یعنی بایننس است. امنیت مناسب، رابط کاربری آسان و پشتیبانی از هزاران کوین و توکن از جمله ویژگی‌های این کیف پول محسوب می‌شوند.

کیف پول سخت افزاری لجر هم یکی دیگر از کیف پول‌های شناخته شده برای بیت کوین است که شرکت فرانسوی لجر آن را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول طی سالیان گذشته از لحاظ امنیتی مورد امتحان قرار گرفته است. افرادی که مایل به داشتن این کیف پول هستند باید 60 دلار هزینه بپردازند. کاربران ایرانی به راحتی امکان خرید این کیف پول را دارند. داشتن گواهینامه سی اس پی ان، امنیت مناسب، پشتیبانی از طیف زیاد رمزارزها و تیم توسعه دهنده و پشتیبانی بسیار قوی از جمله نقاط قوت این کیف پول هستند.

کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین کیف پول بیت کوین از سایت اکسکوینو

در صورتی که قصد ایجاد کیف پول و خرید بیت کوین یا هر رمزارزی را دارید و در این خصوص نیازمند اطلاعات بیشتری هستید، بهتر است به وبسایت اکسکوینو مراجعه کنید. وبلاگ اکسکوینو درباره بهترین روش ذخیره و نگهداری بیت کوین و ارزهای دیجیتال اطلاعات مفیدی ارائه داده است. علاوه بر وبلاگ، کارشناسان این مجموعه نیز پاسخگوی سوالات کاربران درباره چگونگی تشکیل کیف پول و خرید و فروش رمزارزهای مختلف خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز