فروش اقساطی دنا صفر و کارکرده چه شرایطی دارد؟

دنا-کاماپرس

بی‌شک در حال حاضر خودروی دنا بهترین و محبوب‌ترین محصول ایران‌خودرو به حساب می‌آید که در چند کلاس مختلف با امکانات متفاوت عرضه می شود. اگر سری به وب‌سایت‌های فروش خودرو بزنید می‌بینید که مدل‌های مختلفی از این خودرو به صورت اقساطی هم به فروش می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در سایت همراه مکانیک، یک دستگاه خودروی دنا دنده‌ای مدل ۱۳۹۶ با ۹۸ هزار کیلومتر کارکرد با شرایط ۲۸۴ میلیون پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۱۱ میلیون تومانی آگهی شده است. در یک سایت دیگر مدل ۱۳۹۷ همین خودرو با ۵۶ هزار کیلومتر کارکرد نیز با ۲۹۱ میلیون تومان پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۱۱ میلیون تومانی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

یک نمایشگاه خودرو هم در یکی از پلتفرم‌های آنلاین فروش خودرو، خودروی دنای دنده‌ای مدل ۱۳۹۶ با ۳۸ هزار کیلومتر کارکرد با ۲۹۱ میلیون پیش‌پرداخت و ۱۲ قسط ۲۱ میلیون تومانی عرضه شده است. همراه مکانیک هم در یکی دیگر از آگهی‌هایش خودروی دنای دنده‌ای مدل سال ۱۳۹۷ را  که ۶۹ هزار کیلومتر کارکرد دارد، با ۳۰۳ میلیون تومان پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۱۲ میلیون تومانی پیشنهاد شده است.

فروش اقساطی دنا صفر کیلومتر

اتو گالری درستکار در یکی از وب‌سایت‌های فروش آنلاین خودرو یک دستگاه دنای صفر کیلومتر اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ را برای فروش اقساطی با این شرایط آگهی کرده است: پرداخت ۴۳۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت و بازپرداخت بدهی باقی‌مانده در ۲۴ قسط ۲۰ میلیون تومانی.

همچنین در این وب‌سایت یک دنای دنده ای صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۱ را می‌توانید با پرداخت ۲۴۰ میلیون تومان تحویل بگیرید و باقی‌مانده مبلغ خودرو را در ۱۲ قسط ۱۶ میلیون تومانی پرداخت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوگالری درستکارایران خودروهمراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز