فردا فرآیند ادغام شبکه اتریوم اتفاق خواهد افتاد؟

لست سکند

هنوز فرآیند مرج اتریوم آغاز نشده که این رمزارز در مدار نزولی قرار گرفته است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 0.99 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 708 دلاری قرار دارد. افرادی که طی یک هفته اخیر به خرید اتریوم از سایت کیف پول من اقدام کرده باشند، امروز 132 دلار سود به دست آورده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق تحلیل کلاسیک، اتریوم در حال نزدیکی به سطح حمایت اولیه هزار و 684 دلاری است. در صورتی که قیمت اتریوم کاهش بیشتری پیدا کند و از این مرز پایین‌تر برود، امکان نزول قیمتی بیش از پیش این رمزارز فراهم خواهد شد. برخی تحلیلگران از وقوع سه رویداد مهم طی 10 روز آینده در بازار رمزارزها خبر داده‌اند که یکی از آن‌ها مرج اتریوم اعلام شده است. احتمالا مرج روز چهارشنبه انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به اعتقاد فعالان بازار رمزارزها، مرج داغ‌ترین موضوع این روزهای بازار است که برای فعالان و سرمایه گذاران واضح بوده و نیاز به توضیح چندانی ندارد. اغلب فعالان بازار بر این باورند که تغییر در مکانیسم اجماع بزرگ‌ترین اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز بر تمامی رمزارزها موثر خواهد بود. زیرا شاهد توسعه برنامه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود که به اتریوم وابسته هستند. پلتفرم‌های ارائه نقدینگی، بازارهای وام گیری و وادهی و استخرهای استخراج از جمله این موارد محسوب می‌شوند. البته مورد استخرهای استخراج بعد از مرج دیگر نقشی در شبکه اتریوم ایفا نخواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

برخی کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند، همزمان با نهایی شدن و راه اندازی فرآیند ادغام شبکه اتریوم، بیت کوین از مسیر نزولی چند ماهه گذشته خود تغییر جهت داده و روند صعودی را خواهد پیمود.

تجربه اولین‌ها در کیف پول من

افرادی که مایل به خرید اتریوم یا دیگر رمزارزهای معروف هستند، سایت کیف پول من بستر مناسبی را برای آن‌ها فراهم کرده است. کاربران در این سایت ضمن خرید انواع رمزارزها، به راحتی و با امنیت کامل امکان فروش هر ارز دیجیتالی را دارند. این وبسایت جزو اولین بسترهایی است که امکان خرید بلیط هواپیما و خودرو صفر و کارکرده با ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است.

افرادی که مایل به چک کردن وضعیت رمزارز خود هستند، کافی است به صفحه اول سایت کیف پول من مراجعه کرده و روی ارز دیجیتال مورد نظر خود کلیک کنند. بالغ بر 1 میلیون نفر از سراسر کشور از خدمات امن و مناسب کیف پول من بهره می‌برند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز