فرایند جالب ساخت توپ بولینگ (ویدیو)

هر روز هزاران نفر در سرتاسر دنیا توپ های بولینگ را در دست می گیرند و آن ها را پرتاب می کنند. این توپ های زیبا و رنگارنگ بسیار ساده به نظر می رسند ولی در واقع چیزی فراتر از یک کره جامد و سفت هستند. در ادامه ویدیویی از نحوه ساخت این توپ ها در یک کارخانه مدرن و مجهز را تماشا می کنیم.

 

به گزارش کاماپرس، توپ های بولینگ به گونه ای طراحی شده اند که روی سطوح مختلف بهترین عملکرد را داشته باشند و بتوانند با روش پرتاب و نیروی پرتاب هر بازیکنی مطابقت پیدا کنند. تولیدکنندگان توپ های بولینگ در حال حاضر از سه نوع پلاستیک استفاده می کنند. پلی استر که از همه ارزان تر است بسیار بادوام است و به ترمیم و مراقبت کمتری نیاز دارد. هسته توپ ها نیز از یک ماده سنگین مانند گرافیت بیسموت یا باریوم ساخته می شوند. مراحل ساخت یک توپ بولینگ به ترتیب عبارتند از: ساخت هسته، شکل دادن پوسته، پر کردن حفره ها، پرداخت نهایی و در نهایت نیز کنترل کیفیت.

آریاک سفر

بهتر است بدانید از اوایل دهه 1990 میلادی ابداعات و نوآوری های زیادی در زمینه طراحی و مواد اولیه این توپ ها صورت گرفته است و توپ هایی در اندازه ها و توان های متفاوت در اختیار بولینگ بازان قرار گرفته است. هرگاه تصمیم گرفتید یک توپ بولینگ خریداری کنید با یک کارشناس مشورت کنید، کسی که روش بازی شما را به خوبی بشناسد و بتواند توپ مناسب را به شما معرفی کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز