چگونه عضو باشگاه مشتریان تامین اجتماعی شوید؟

باشگاه مشتریان تامین‌اجتماعی از میان مستمری‌بگیرانی که حقوق خود را از بانک رفاه‌‌کارگران دریافت می‌کنند، عضو جدید می‌پذیرد.

به گزارش کاماپرس، این اقدام در راستای حمایت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اتفاق افتاده است. ثبت‌نام این افراد به صورت رایگان و از طریق اینترنت انجام می‌شود. هم‌چنین آن‌ها می‌توانند از سایر خدمات این باشگاه بهره‌مند شوند.

سازمان تامین اجتماعی خدمات اعتباری و اقساطی را برای گروه مستمری‌بگیران خود تدارک دیده‌است. کاربران با استفاده از این خدمت می‌توانند، به خرید اقساطی کالاها و خدمات مختلف از فروشگاه‌های کشور بپردازند. هم‌چنین از سیستم پشتیبانی باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند.

بعد از ثبت‌نام در این طرح، افراد می‌توانند به هریک از مراکز خرید طرف قرارداد، که اسامی آن‌ها در منو سایت سازمان موجود است، مراجعه کنند. درضمن به منظور انجام فرآیند خرید، لازم است کاربران حتماً شماره گوشی که با آن ثبت‌نام انجام شده است، به همراه داشته باشند.

آریاک سفر

سپس رمز یکبار مصرفی را که هنگام خرید برای برای آن‌ها ارسال می‌شود، به فروشگاه اعلام کنند. درصورت نیاز، برای کاربران امکان مشاهده سوابق و جزئیات خرید، سررسید اقساط،گزارش مالی و مانده اعتبار در پنل کاربری آن‌ها فراهم است.

افراد می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر درخصوص این طرح به صفحه رسمی باشگاه مشتریان تامین اجتماعی مراجعه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک رفاهسازمان تامین اجتماعی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چگونه عضو باشگاه مشتریان تامین اجتماعی شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز